يعرض 1 - 10 نتائج من 22 نتيجة بحث عن '"online shopping"', وقت الاستعلام: 0.75s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Effects of online shopping mall Usage Motives in e-commerce on Repurchase Intention: Centered on international Chinese students.

    المؤلفون: Fang Luqi1 fangluqi0022@gmail.com, 이윤구2 lyk43@hanmail.net

    المصدر: Journal of Digital Convergence. 2021, Vol. 19 Issue 12, p207-223. 17p.

    مصطلحات جغرافية: SOUTH Korea

  2. 2
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Effect of Review Attributes on Brand Attitude, Purchase Decision and e-WOM Intention in Online Shopping Mall.

    المؤلفون: Zhang Han1 zh1993315@naver.com, 김준성2 jskimjs@wsu.ac.kr

    المصدر: Journal of Digital Convergence. 2021, Vol. 19 Issue 7, p113-127. 15p.

  3. 3
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: A Study on the Effect of Characteristics of Shopping Mall on Revisit -Focusing on the difference in online platform form-.

    المؤلفون: 신종국1 shinjk@pusan.ac.kr, 김재훈2 superhero1212@pusan.ac.kr, 이승현3 rhee369@gmail.com

    المصدر: Journal of Digital Convergence. 2021, Vol. 19 Issue 4, p73-88. 16p.

  4. 4
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: A Study on the Relationship between Consumer Characteristics and Consumer Emotion and Satisfaction during Online Shopping - Focusing on purchasing clothes. (English)

    المؤلفون: 한다혜, 김난도

    المصدر: Journal of Digital Convergence; 2022, Vol. 20 Issue 1, p141-153, 13p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Trends and Synchronization of Transaction Amounts by Product group of Online Malls in Online Shopping Malls. (English)

    المؤلفون: 최수호, 최정일

    المصدر: Journal of Digital Convergence; 2021, Vol. 19 Issue 2, p151-160, 10p

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Deep learning based image retrieval system for O2O shopping mall platform service design. (English)

    المصدر: Journal of Digital Convergence; Jul2017, Vol. 15 Issue 7, p213-222, 10p

  9. 9
  10. 10
    رسالة جامعية