-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: MIKAMI Ryosuke, 三上 綾介
المصدر: 中部地区英語教育学会紀要 / Journal of the Chubu English Language Education Society. 2020, 49:327
-
2كتاب
المؤلفون: Marcella, Mariotti, Noriko, Ichishima
المساهمون: Mariotti, Marcella Maria, Ichishima, Noriko
مصطلحات موضوعية: japanese language education, citizenship education, activity-based learning, language assessment, Settore L-OR/22 - Lingue e Letterature del Giappone e della Corea
وصف الملف: STAMPA
العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/9784883199075; https://hdl.handle.net/10278/3694496Test
-
3
المؤلفون: Mariotti Marcella, Noriko, Ichishima, Hideo, Hosokawa
المصدر: Università Ca'Foscari Venezia-IRIS
مصطلحات موضوعية: Settore L-OR/22 - Lingue e Letterature del Giappone e della Corea, citizenship education, japanese language education, citizenship education, activity-based learning, language assessment, japanese language education, activity-based learning, language assessment
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e325ace6dbefbd2cf43a5dd74311d007Test
http://hdl.handle.net/10278/3694496Test -
4
المصدر: 愛知学泉大学紀要 = Aichi Gakusen University Review. 1(2):93-102
مصطلحات موضوعية: 幼小移行期, 言語評価, pre-school class, day care and education in Denmark, プレスクールクラス, language assessment, デンマークの保育と教育, childhood transition period
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::14c0f91fc001583cec2d732d0b76c929Test
http://id.nii.ac.jp/1155/00001005Test/ -
5دورية أكاديمية
-
6
المؤلفون: Nagata, Ryota
المصدر: 広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域. 66:129-135
مصطلحات موضوعية: 対話型アセスメント(DLA), Dialogic Language Assessment (DLA), 談話展開, compliments, ほめ, タスク部, introduction part, task part, discourse development, 導入部
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::55628bdca535b0734bbe0baade07f9dcTest
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00044787Test -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Keiko KOTERAZAWA, Satoshi TAMIYA, Yuka OKADA, 小寺澤 敬子, 岡田 由香, 田宮 聡
المصدر: 児童青年精神医学とその近接領域 / Japanese Journal of Child and Adolescent Psychiatry. 2016, 57(3):450
-
8
المؤلفون: Nagata, Ryota
مصطلحات موضوعية: 対話型アセスメント(DLA), Dialogic Language Assessment (DLA), emotional compliments, practitioner, 談話展開, 実施者, 感情のほめ, evaluation compliments, 評価のほめ, discourse processing
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8a8d93b0c90ca4e53b35e53cd0112ec4Test
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00046779Test -
9
المصدر: 金沢大学つるま保健学会誌 = Journal of the Tsuruma Health Science Society, Kanazawa University. 39(2):51-61
مصطلحات موضوعية: Language assessment, syntactic tasks, Syntactic comprehension, neurotypical infants, language development
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::f7c3beb1058624f80149b62d55608779Test
http://hdl.handle.net/2297/44364Test -
10تقرير
المؤلفون: 児玉 珠美
مصطلحات موضوعية: デンマークの保育と教育, プレスクールクラス, 言語評価, 幼小移行期, day care and education in Denmark, pre-school class, language assessment, childhood transition period
العلاقة: https://gakusen.repo.nii.ac.jp/?action=repository_uri&item_id=1032Test; http://id.nii.ac.jp/1155/00001005Test/; 愛知学泉大学紀要 = Aichi Gakusen University Review, 1(2), 93-102(2019-03-22); AA12847331; https://gakusen.repo.nii.ac.jp/?action=repository_action_common_download&item_id=1032&item_no=1&attribute_id=22&file_no=1Test