-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Barbara Urszula Buraczyńska, Magda Wlazło
المصدر: Journal of Modern Science, Vol 54, Iss 5, Pp 9-27 (2023)
مصطلحات موضوعية: organic products, consumer behaviour, purchase decisions, organic food, eco labelling, online shopping, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.jomswsge.com/Internet-users-purchasing-decisions-regarding-organic-products-during-the-Covid-19,176169,0,2.htmlTest; https://doaj.org/toc/1734-2031Test; https://doaj.org/toc/2391-789XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Zührem Yaman, Onur Köksal
المصدر: Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, Vol 41, Iss 1, Pp 91-112 (2023)
مصطلحات موضوعية: online, online shopping, marketing, attitude, attitude scale, Economic theory. Demography, HB1-3840
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.efri.uniri.hr/upload/ZBORNIK%201%202023/08-Yaman_et_al-2023-1.pdfTest; https://doaj.org/toc/1331-8004Test; https://doaj.org/toc/1846-7520Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Tugulea Oana, Stoian (Bobalca) Claudia
المصدر: Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 28, Iss 1, Pp 869-876 (2017)
مصطلحات موضوعية: Internet, credibility, online shopping, reasons to buy, reasons not to buy, income, Business, HF5001-6182, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Talha Harcar, Ugur Yucelt
المصدر: PASOS Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol 10, Iss 2, Pp 59-68 (2012)
مصطلحات موضوعية: Airline company, Online ticketing, Online shopping, Consumer behavior, Electronic commerce, Electronic marketing, Recreation. Leisure, GV1-1860
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
العنوان البديل: The Creativity of the Consumer. (English)
المؤلفون: Fabris, Giampaolo
المصدر: Sociologia del Lavoro; 2008, Issue 108, p21-25, 5p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER attitudes, INFORMATION sharing, WIKIS, INTERNET, CUSTOMER satisfaction, BRAND choice, CONSUMER behavior, PRODUCTION (Economic theory), ONLINE shopping
-
6مؤتمر
المؤلفون: DE CANIO, Francesca, Ieva, M., Ziliani, C.
المساهمون: DE CANIO, Francesca, Ieva, M., Ziliani, C.
مصطلحات موضوعية: device usage, online shopping, loyalty, segmentation, couponing
وصف الملف: CD-ROM
العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/978-88-907-6624-4; ispartofbook:Il Marketing al servizio delle città. Beni culturali e rivitalizzazione urbana; Il Marketing al servizio delle città. Beni culturali e rivitalizzazione urbana; firstpage:1; lastpage:7; numberofpages:7; http://hdl.handle.net/11392/2331895Test