-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rakhmah, Trisna Aulia Nur, Tantiani, Farah Farida
المصدر: SOSIOHUMANIORA: Jurnal Ilmiah Ilmu Sosial Dan Humaniora; Vol. 10 No. 1 (2024): Februari 2024; 64-81 ; SOSIOHUMANIORA: Jurnal Ilmiah Ilmu Sosial dan Humaniora; Vol 10 No 1 (2024): Februari 2024; 64-81 ; 2579-4728 ; 2443-180X ; 10.30738/sosio.v10i1
مصطلحات موضوعية: romantic relationship quality, college students, parents, kualitas hubungan romantis, mahasiswa, orang tua
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.ustjogja.ac.id/index.php/sosio/article/view/16180/6369Test; https://jurnal.ustjogja.ac.id/index.php/sosio/article/view/16180Test
الإتاحة: https://doi.org/10.30738/sosio.v10i1.16180Test
https://doi.org/10.30738/sosio.v10i1Test
https://jurnal.ustjogja.ac.id/index.php/sosio/article/view/16180Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yeni Elizayanti, Riorini, Sri Vandayuli
المصدر: Business, Economics and Entrepreneurship; Vol 5 No 2 (2023): Business, Economics and Entrepreneurship ; 139-152 ; Business, Economics dan Entrepreneurship; Vol 5 No 2 (2023): Business, Economics and Entrepreneurship ; 2656-9469 ; 2684-6829 ; 10.46229/b.e.e.v5i2
مصطلحات موضوعية: Customers Experience, Loyality Intention, Participation Intention, Purchase Intention, Relationship Quality, Social Media Marketing Activity
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journal.shantibhuana.ac.id/index.php/bee/article/view/655/281Test; https://journal.shantibhuana.ac.id/index.php/bee/article/view/655Test
الإتاحة: https://doi.org/10.46229/b.e.e..v5i2.655Test
https://doi.org/10.46229/b.e.e..v5i2Test
https://journal.shantibhuana.ac.id/index.php/bee/article/view/655Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Nur Safitri, Elistia Elistia
المصدر: Sibatik Journal, Vol 2, Iss 9, Pp 2883-2904 (2023)
مصطلحات موضوعية: relationship quality, sustainable purchase intention, perceived information quality, customer experience, Social Sciences, Technology
العلاقة: https://publish.ojs-indonesia.com/index.php/SIBATIK/article/view/1346Test; https://doaj.org/toc/2809-8544Test; https://doaj.org/article/a1b6a41396f641e5bca2df19c9af2ccaTest
الإتاحة: https://doi.org/10.54443/sibatik.v2i9.1346Test
https://doaj.org/article/a1b6a41396f641e5bca2df19c9af2ccaTest -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Martiani Martiani, Sri Lestari, Wisnu Sri Hertinjung
المصدر: JIP (Jurnal Intervensi Psikologi), Vol 13, Iss 1, Pp 47-62 (2021)
مصطلحات موضوعية: communication skills, experimental research, mother-adolescent relationship quality, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.uii.ac.id/intervensipsikologi/article/view/16116Test; https://doaj.org/toc/2085-4447Test; https://doaj.org/toc/2579-4337Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rini Apriyanti, Fatchur Rohman, Nur Khusniyah Indrawati
المصدر: Jurnal Manajemen Dan Kewirausahaan, Vol 9, Iss 1, Pp 117-129 (2021)
مصطلحات موضوعية: e-crm, relationship quality and result, service attribute, service recovery, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.unmer.ac.id/index.php/jmdk/article/view/117/pdfTest; https://doaj.org/toc/2301-9093Test; https://doaj.org/toc/2540-8259Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Assad Diari Harumy, Rokhima Rostiani
المصدر: Manajemen dan Bisnis, Vol 20, Iss 1, Pp 42-56 (2021)
مصطلحات موضوعية: relationship quality, behavioral loyalty, innovativeness, variety-seeking, relationship proneness, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.journalmabis.org/mabis/article/view/505Test; https://doaj.org/toc/1412-3789Test; https://doaj.org/toc/2477-1783Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tatik Suryani, Indra Listyarti
المصدر: Jurnal Sosial Humaniora, Vol Special Edition 2020, Iss 1, Pp 112-121 (2020)
مصطلحات موضوعية: customer citizenship behavior (ccb), relationship quality, perceived value, customer satisfaction, History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://iptek.its.ac.id/index.php/jsh/article/view/6789/4943Test; https://doaj.org/toc/1979-5521Test; https://doaj.org/toc/2443-3527Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Adekunle, S. (Simon), Ejechi, J. O. (Jones)
المصدر: Journal of Enterprise and Development
مصطلحات موضوعية: market competitiveness, Nigeria, acceptance, new product, relationship quality, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Jurkami
مصطلحات موضوعية: Brand Experience, Desain Produk, Keputusan Pembelian, Indonesia, Relationship Quality, Minat Beli
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/442507/pengaruhTest-relationship-quality-brand-experience-dan-desain-produk-dengan-minat-be
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/442507/pengaruhTest-relationship-quality-brand-experience-dan-desain-produk-dengan-minat-be
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: endi rekarti, Budi Suharjo, Rita Nurmalina, Setiadi Djohar
المصدر: MIX: Jurnal Ilmiah Manajemen, Vol 10, Iss 1, Pp 111-126 (2020)
مصطلحات موضوعية: internal marketing, relationship quality, academics behavioral intention, Management. Industrial management, HD28-70, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource