-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Suhartini, S. (Suhartini)
المصدر: International Journal of Science, Technology & Management
مصطلحات موضوعية: Indonesia, Enterprise Risk Management (ERM), Inventory Intensity, Corporate Image and Intangible Asset, Economic Performance
وصف الملف: application/pdf
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Rasyid, R. A. (Reizano), Chusnaini, A. (Azmil), Candraningrat, C. (C), Yusuf, M. I. (Mochammad)
المصدر: JMM17
مصطلحات موضوعية: China, Country Image, Corporate Image, Brand Attitude, Purchase Intention, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/432963/the-effect-of-countryTest-image-company-image-brand-image-mediated-by-brand-attitude
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/432963/the-effect-of-countryTest-image-company-image-brand-image-mediated-by-brand-attitude
-
3دورية أكاديمية
المصدر: JournalNX
مصطلحات موضوعية: competitiveness, corporate image, customer satisfaction, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/336967/how-do-hotel-uniforms-create-perceptions-of-hotelTest-image-and-competitiveness-from
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/336967/how-do-hotel-uniforms-create-perceptions-of-hotelTest-image-and-competitiveness-from
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mariasih, A. A. (Anna), Setiyaningrum, A. (Ari)
المصدر: Jurnal Manajemen dan Bisnis Sriwijaya
مصطلحات موضوعية: eWOM quantity, eWOM credibility, purchase intention, eWOM quality, corporate image, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/470690/peran-ewom-quality-ewom-quantity-dan-ewom-credibility-dalam-membentukTest-corporate
-
5دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Science, Technology & Management
مصطلحات موضوعية: Corporate Social Performance. Green Competitive Advantage, Economic Performance, Environmental Performance, Corporate Image, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/417469/green-competitive-advantage-moderateenvironmental-performanceTest-corporate-image-an
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/417469/green-competitive-advantage-moderateenvironmental-performanceTest-corporate-image-an
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Mulyanto, A. (Agus)
المصدر: Jurnal Ilmu Manajemen
مصطلحات موضوعية: corporate image, customer satisfaction, customer decision, Indonesia, word of mouth, corporate location
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Innovations in Engineering Research and Technology
مصطلحات موضوعية: corporate image, None, identity, individuality, philosophy, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/428726Test/corporate-brand-management-inmarketing-system-of-the-republic-of-uzbekistan
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/428726Test/corporate-brand-management-inmarketing-system-of-the-republic-of-uzbekistan
-
8دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Science, Technology & Management
مصطلحات موضوعية: Inventory Intensity, Indonesia, Economic Performance, Enterprise Risk Management (ERM), Corporate Image and Intangible Asset
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/412254/economic-performance-ofTest-indonesian-manuffacturing-ccompanies-with-factors
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/412254/economic-performance-ofTest-indonesian-manuffacturing-ccompanies-with-factors
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Damanik, E. S. (Eva)
المصدر: Jurnal Ilmiah Universitas Batanghari Jambi
مصطلحات موضوعية: Technical, Functional, corporate image and decision Purchases, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: TAMIA, M. (MEGI), SOEDIONO, W. (WIBISONO)
المصدر: Media Bisnis
مصطلحات موضوعية: Service quality, Customer satisfaction, Indonesia, Corporate image, Customer loyalty, Regression analysis spss
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/355671/service-quality-customer-service-quality-customer-satisfaction-danTest-corporate-ima