-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: DAKOUAN Chouaib, BENABDELOUAHED Redouane, Oulaya EL BEKKALI
المصدر: African Scientific Journal; Vol. 3 No. 22 (2024); 1080 ; African Scientific Journal; Vol. 3 No 22 (2024); 1080 ; 2658-9311
مصطلحات موضوعية: Content marketing, Inbound marketing, Digitalization, predictive marketing, Marketing de contenu, Digitalisation, marketing prédictive
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/691/628Test; https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/691Test
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.10852926Test
https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/691Test -
2دورية
العنوان البديل: AT THE FOOT OF THE ROCK.
المؤلفون: MOYNOT, AMÉLIE
المصدر: Stratégies. 11/23/2023, Issue 2196, p42-42. 1p.
مصطلحات موضوعية: *PUBLIC television, *CONTENT marketing, *MARKETING strategy, *EXPERTISE
مصطلحات جغرافية: MONACO
-
3دورية
العنوان البديل: The influence will vary according to the ARPP.
المصدر: Stratégies. 9/28/2023, Issue 2188, p6-6. 2/3p.
مصطلحات موضوعية: *ORGANIZATIONAL transparency, *CONTENT marketing, *ORGANIZATIONAL accountability, *BRANDING (Marketing), *MARKETING
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ganesh Chennakeshi, Podila Nagaraju, Bharani Krishna Vamsi G., Mallikarjuna Rao Ch., Bhardwaj Nitin
المصدر: MATEC Web of Conferences, Vol 392, p 01045 (2024)
مصطلحات موضوعية: artificial intelligence (ai), content marketing, co-friendly communication, sustainable, content creation, Engineering (General). Civil engineering (General), TA1-2040
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/pdf/2024/04/matecconf_icmed2024_01045.pdfTest; https://doaj.org/toc/2261-236XTest
-
5دورية
العنوان البديل: NEW CODES OF BRAND CONTENT.
المؤلفون: WARLIN, ARIANE
المصدر: Stratégies. 10/17/2019, Issue 2011, p28-30. 3p.
مصطلحات موضوعية: *CONTENT marketing, *CORPORATE growth
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Mircea-Alexandru ROȘU
المصدر: CES Working Papers, Vol XIII, Iss 1, Pp 124-148 (2021)
مصطلحات موضوعية: content marketing, content strategy, Political institutions and public administration (General), JF20-2112
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية
العنوان البديل: Melissa Simoni in charge of Digital Prod. (English)
المؤلفون: BAILLY, GARANCE
المصدر: Stratégies; 3/21/2024, Issue 2212, p18-18, 1p
مصطلحات موضوعية: BUSINESS expansion, CHIEF executive officer recruiting, TRANSFORMATIONAL leadership, CONTENT marketing, INTERNET content regulation
-
8دورية
العنوان البديل: The media, innovation laboratories.
المؤلفون: CAUSSAT, PASCALE
المصدر: Stratégies. 10/15/2020, Issue 2054, p36-37. 2p.
مصطلحات موضوعية: *CONTENT marketing, *JOURNALISM, *ADVERTISING
الشركة/الكيان: ARTE G.E.I.E.
People: ROCHEBIN, Darius
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Gajanova Lubica
المصدر: SHS Web of Conferences, Vol 91, p 01025 (2021)
مصطلحات موضوعية: content marketing, b2b, factor analysis, buyer’s journey, slovakia, Social Sciences
العلاقة: https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/pdf/2021/02/shsconf_ies2020_01025.pdfTest; https://doaj.org/toc/2261-2424Test; https://doaj.org/article/10204859f2ad48da9e8e56a8ee731d18Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1051/shsconf/20219101025Test
https://doaj.org/article/10204859f2ad48da9e8e56a8ee731d18Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Bílková Renáta
المصدر: SHS Web of Conferences, Vol 129, p 06002 (2021)
مصطلحات موضوعية: marketing communication, digital marketing, content marketing, stdc framework, Social Sciences
العلاقة: https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/pdf/2021/40/shsconf_glob2021_06002.pdfTest; https://doaj.org/toc/2261-2424Test; https://doaj.org/article/4977521bc91847c29c7f837bee0ec348Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1051/shsconf/202112906002Test
https://doaj.org/article/4977521bc91847c29c7f837bee0ec348Test