-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: 單維彰 Wei-Chang Shann
المصدر: Journal of Curriculum Studies, Vol 16, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
مصطلحات موضوعية: 國中階段, 數學素養, 數學課程, secondary stage, mathematical literacy, mathematics curriculum, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.edubook.com.tw/OAtw/detail.aspx?no=421239Test; https://doaj.org/toc/1816-5338Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: 鄭永福 Yung-Fu Cheng, 許瑛玿 Ying-Shao Hsu, 李哲迪 Che-Di Lee
المصدر: Journal of Research in Education Sciences, Vol 63, Iss 4, Pp 1-28 (2018)
مصطلحات موضوعية: 效率分解, 教育效率, 資料包絡分析, 數學素養, 國際學生能力評量計畫, data envelopment analysis, decomposition of efficiency, educational efficiency, mathematical literacy, PISA, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://jories.ntnu.edu.tw/jres/PaperContent.aspx?cid=233&ItemId=1667&loc=enTest; https://doaj.org/toc/2073-753XTest
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: 左台益 Tai-Yih Tso, 李健恆 Kin Hang Lei
المصدر: Journal of Research in Education Sciences, Vol 63, Iss 4, Pp 29-58 (2018)
مصطلحات موضوعية: APOS 理論, 素養構成要素, 教材設計, 數學素養, APOS theory, components of literacy, design of subject materials, mathematical Literacy, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://jories.ntnu.edu.tw/jres/PaperContent.aspx?cid=233&ItemId=1668&loc=enTest#; https://doaj.org/toc/2073-753XTest
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: 蕭嘉偉, 洪碧霞, Hsiao, Chia-Wei, Hung, Pi-Hsia
مصطلحات موضوعية: 數學素養, 動態評量, 階層線性模式, 試算表, 方程式應用, mathematical literacy, dynamic assessment, hierarchical linear modeling, spreadsheet, formula application
العلاقة: 人文社會學報(Journal of Liberal Arts and Social Sciences), Vol.9, No.2, pp.157-171; http://ir.lib.ntust.edu.tw/handle/987654321/38387Test; http://ir.lib.ntust.edu.tw/bitstream/987654321/38387/-1/DEVELOPMENTTest AND APPLICATION OF A SPREADSHEET INTEGRATED MATHEMATICAL LITERACY DYNAMIC ASSESSMENT.pdf
الإتاحة: http://ir.lib.ntust.edu.tw/handle/987654321/38387Test
http://ir.lib.ntust.edu.tw/bitstream/987654321/38387/-1/DEVELOPMENTTest AND APPLICATION OF A SPREADSHEET INTEGRATED MATHEMATICAL LITERACY DYNAMIC ASSESSMENT.pdf -
5
المؤلفون: 戴錦秀, Chin-Hsiu Tai
المساهمون: 柳賢, 洪振方, Shian Leou, Jeng-Fung Hung
مصطلحات موضوعية: 數學素養, 數學學習, 數學文化, 學習特徵, 原住民數學觀, mathematical literacy, mathematical learning, mathematical culture, learning characteristics, Aboriginal view of mathematics, edu, psy
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: 張智凱, Chang, Chih-Kai
المساهمون: 劉曼麗, Liu, Man-Li, 數理教育研究所
مصطلحات موضوعية: 九年級, 數學素養, PISA, Ninth Grade, Mathematics Literacy, edu, phil
العلاقة: http://140.127.82.166/bitstream/987654321/15529/-1/102NPTT0476011-001.pdfTest; http://140.127.82.166/handle/987654321/15529Test
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: 黃勝章, Huang, Sheng-Chang
المساهمون: 資訊管理學系, 陳仁義, Zen-Yi Chen
مصطلحات موضوعية: 資訊融入教學, 數學態度, 數學素養, 結構方程模式, Structural Equation Modeling, Implementation of Information Technology in teaching, Mathematical Attittude, Mathematical Literacy
العلاقة: http://nhuir.nhu.edu.tw/handle/987654321/17231Test; http://nhuir.nhu.edu.tw/bitstream/987654321/17231/-1/index.htmlTest; http://nhuir.nhu.edu.tw/bitstream/987654321/17231/-1/102NHU00396020-001.pdfTest
-
8رسالة جامعية
المؤلفون: 凃吉定, Tu, Chi-Ting
المساهمون: 資訊管理學系, 陳仁義, Zen-Yi Chen
مصطلحات موضوعية: 結構方程模型, 資訊融入教學, 數學素養, PISA 2012, information integration, mathematical literacy, Structural Equation Modeling
العلاقة: http://nhuir.nhu.edu.tw/handle/987654321/17232Test; http://nhuir.nhu.edu.tw/bitstream/987654321/17232/-1/index.htmlTest; http://nhuir.nhu.edu.tw/bitstream/987654321/17232/-1/102NHU00396021-001.pdfTest
-
9رسالة جامعية
المؤلفون: 潘柏如
المساهمون: 林英哲, Ing-Jer Lin
العلاقة: http://ir.nknu.edu.tw/ir/handle/987654321/19767Test; http://ir.nknu.edu.tw/ir/bitstream/987654321/19767/-1/index.htmlTest
-
10رسالة جامعية
المؤلفون: 林伯隆
المساهمون: 左太政, Tai-Cheng Tso
العلاقة: http://ir.nknu.edu.tw/ir/handle/987654321/19758Test; http://ir.nknu.edu.tw/ir/bitstream/987654321/19758/-1/index.htmlTest