-
1دورية أكاديمية
العنوان البديل: Dementia and ethics: CARE: A literary intervention to master ethical challenges in life with dementia. (English)
المؤلفون: Lauridsen, Sigurd, Schou-Juul, Frederik, Folker, Anna Paldam, Phil, Marie-Elisabeth, Simonsen, Peter, Skov, Sofie Smedegaard
المصدر: Klinisk Sygepleje; 2024, Vol. 38 Issue 1, p48-57, 10p
مصطلحات موضوعية: HEALTH literacy, PALLIATIVE treatment, SELF-efficacy, NURSING interventions, CONFIDENCE, ETHICS, ETHICAL decision making, QUALITY of life, DEMENTIA, PSYCHOLOGY of caregivers, NARRATIVE medicine, DEMENTIA patients
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Uniped, Vol 45, Iss 2, Pp 153-164 (2022)
مصطلحات موضوعية: mestringstro, masterveiledning, indre motivasjon, laboratorieundervisning, Intrinsic Motivation, self-efficacy, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1893-8981Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Amundsen, Marie-Lisbet, Garmannslund, Per E.
المصدر: Nordisk Tidsskrift for Kriminalvidenskab; Årg. 110 Nr. 2 (2023); 124-140 ; Nordisk Tidsskrift for Kriminalvidenskab; Vol. 110 No. 2 (2023); 124-140 ; 2446-3051 ; 0029-1528
مصطلحات موضوعية: Juvenile punishment, harmful sexual behavior, conversation tools, self- efficacy, ungdomsstraff, skadelig seksuell atferd, samtaleverktøy, mestringsforventning
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Else Marie Johansen
المصدر: Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 11, Iss 2 (2021)
مصطلحات موضوعية: health-care workers studies, vocational teacher, motivation, self-efficacy, community of practice, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sylvi Thun, Linn Thøring, Lisbeth Øyum
المصدر: Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 11, Iss 1 (2021)
مصطلحات موضوعية: autonomous motivation, education, innovative collaboration, self-efficacy, thematic analysis, choice of education, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Heidi Hyytinen, Anne Haarala-Muhonen, Milla Räisänen
المصدر: Uniped, Vol 42, Pp 74-90 (2019)
مصطلحات موضوعية: self-regulation, teaching-learning environment, self-efficacy beliefs, learning outcomes, higher education, law, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.idunn.no/uniped/2019/01/how_do_self-regulation_and_self-efficacy_beliefs_associate_Test; https://doaj.org/toc/1893-8981Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Anna Bager-Elsborg, Kim Jesper Herrmann, Rie Troelsen, Lars Ulriksen
المصدر: Uniped, Vol 42, Pp 139-156 (2019)
مصطلحات موضوعية: student retention, teaching–learning environments, interest, self-efficacy beliefs, methodological design, studentretention, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.idunn.no/uniped/2019/02/are_leavers_different_from_stayersTest; https://doaj.org/toc/1893-8981Test
-
8دورية أكاديمية
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Sygeplejersken Fag&Forskning. 119(3):70
-
10كتاب
المؤلفون: Knoop, Hans Henrik, Holstein, Bjørn Evald, Viskum, Hanne, Moon Lindskov, Jannie, Vinter Pedersen, Rune
المصدر: Knoop , H H , Holstein , B E , Viskum , H , Moon Lindskov , J & Vinter Pedersen , R 2018 , Elevoptimisme og trivsel i skolen : analyser af Den nationale trivselsmåling 2017 . DCUM , Randers . < http://dcum.dk/media/2474/dcum-rapport-elevoptimismespread.pdfTest >
مصطلحات موضوعية: Optimisme, Self-efficacy, Pædagogik, Læring, Undervisning, Grundskole, Måling, Trivsel
الإتاحة: https://pure.au.dk/portal/da/publications/elevoptimisme-og-trivsel-i-skolenTest(f084b45f-edc8-4844-b2a1-e343757c31cb).html
http://dcum.dk/media/2474/dcum-rapport-elevoptimismespread.pdfTest