-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Marta Pellegrini, Terri Pigott, Caroline Sutton Chubb, Elizabeth Day, Natalie Pruitt, Hannah F. Scarbrough
المصدر: Nordic Journal of Systematic Reviews in Education, Vol 2, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: meta-analysis, systematic review, methodological quality, transparency, evidence for research use, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://noredreviews.org/index.php/NJSRE/article/view/6169Test; https://doaj.org/toc/2704-1883Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Meta, Judith, Mshamu, Salum, Halifa, Salma, Mmbando, Arnold S., Sloan Wood, Hannah, Wood, Otis Sloan, Chevalier Bøjstrup, Thomas, Day, Nicholas P. J., Knudsen, Jakob Brandtberg, Lindsay, Steve W., Deen, Jacqueline, von Seidlein, Lorenz, Pell, Christopher
المصدر: Meta , J , Mshamu , S , Halifa , S , Mmbando , A S , Sloan Wood , H , Wood , O S , Chevalier Bøjstrup , T , Day , N P J , Knudsen , J B , Lindsay , S W , Deen , J , von Seidlein , L & Pell , C 2023 , ' Understanding reticence to occupy free, novel-design homes: A qualitative study in Mtwara, Southeast Tanzania ' , PLOS Global Public Health . https://doi.org/10.1371/journal.pgph.0002307Test
مصطلحات موضوعية: /dk/atira/pure/researchoutput/artisticdevelopment/no, name=No
الإتاحة: https://doi.org/10.1371/journal.pgph.0002307Test
https://adk.elsevierpure.com/da/publications/5605fa3f-f168-45e8-a277-8b8610741d6eTest -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Day, James
المصدر: Peripeti; Vol. 18 No. 33 (2021): The Artistic Research Process: Getting Lost, Being Found; 121-134 ; Peripeti; Årg. 18 Nr. 33 (2021): The Artistic Research Process: Getting Lost, Being Found; 121-134 ; 2245-893X ; 1604-0325
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Day, James
المصدر: K&K - Kultur og Klasse; Årg. 46 Nr. 126 (2018): Det reaktionære; 75-88 ; K&K - Kultur og Klasse; Vol 46 No 126 (2018): Det reaktionære; 75-88 ; K&K - Kultur og Klasse; Vol 46 Nr 126 (2018): Det reaktionære; 75-88 ; 2246-2589 ; 0905-6998
مصطلحات موضوعية: Alfred Sohn-Rethel, epistemologikritik, antifascisme, værdikritik, critique of epistemology, anti-fascism, critique of value
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://tidsskrift.dk/kok/article/view/111739/160702Test; https://tidsskrift.dk/kok/article/view/111739Test
الإتاحة: https://doi.org/10.7146/kok.v46i126.111739Test
https://tidsskrift.dk/kok/article/view/111739Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Day, James
المصدر: Day , J 2018 , ' Den spaltede affortryllelse ' , K & K , bind 46 , nr. 126 , s. 75-88 . < https://tidsskrift.dk/kok/article/view/111739/160702Test >
الإتاحة: https://curis.ku.dk/portal/da/publications/den-spaltede-affortryllelseTest(61f3c63a-cfd2-4582-bf35-dccbc5828e26).html
https://tidsskrift.dk/kok/article/view/111739/160702Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Sørensen, Dorrit, Day, Barbara, Minds, Susanne, Christensen, Suna Møller, Boniface, Jane, Allermand, Mette Marie
المصدر: Arbejdspapirer, Københavns Professionshøjskole; Nr. 1 (2020): Arbejdspapirer, Københavns Professionshøjskole; 1-108 ; 2597-095X
مصطلحات موضوعية: Erhvervsuddannelse, Entreprenørskab, Didaktik
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Andreasen, Torsten, Day, James
المصدر: K&K - Kultur og Klasse; Årg. 44 Nr. 122 (2016): Kulturkritik nu; 321-342 ; K&K - Kultur og Klasse; Vol 44 No 122 (2016): Kulturkritik nu; 321-342 ; K&K - Kultur og Klasse; Vol 44 Nr 122 (2016): Kulturkritik nu; 321-342 ; 2246-2589 ; 0905-6998
مصطلحات موضوعية: Critique, destruction, Benjamin, Walter, university
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://tidsskrift.dk/kok/article/view/25058/21983Test; https://tidsskrift.dk/kok/article/view/25058Test
الإتاحة: https://doi.org/10.7146/kok.v44i122.25058Test
https://tidsskrift.dk/kok/article/view/25058Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Andreasen, Torsten Arni Caleb, Day, James
المصدر: Andreasen , T A C & Day , J 2016 , ' Plaidoyer for den destruktive karakter ' , K & K , nr. 122 , s. 321-341 . < http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/kok/article/view/25058Test >
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://curis.ku.dk/portal/da/publications/plaidoyer-for-den-destruktive-karakterTest(a8a86231-1d3d-4f6e-a5cd-34308b7b0490).html
https://curis.ku.dk/ws/files/170769716/Andreasen_Torsten_Day_James_Plaidoyer_for_den_destruktive_karakter.pdfTest
http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/kok/article/view/25058Test -
9تقرير
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Eplov, L F, Kistrup, K R, Lajer, I M, Obel, D, Day Poulsen, H, Bruun Svendsen, A M
المصدر: Ugeskrift for Laeger. 167(11):1269