-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: ZHOU Yu, LI Gangwei, LI Wanyue, CHEN Yan, LING Weixin, SHAN Sharui, CHEN Zhuoming, SHANG Yaru
المصدر: Zhongguo quanke yixue, Vol 25, Iss 31, Pp 3872-3876,3890 (2022)
مصطلحات موضوعية: computer-aided language assessment system, language disorders, cognition disorders, screening, diagnosis, feasibility, satisfaction, validity, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.chinagp.net/fileup/1007-9572/PDF/zx20220474.pdfTest; https://doaj.org/toc/1007-9572Test
-
2
المؤلفون: 劉秀丹, Liu, Hsiu Tan
مصطلحات موضوعية: 手語能力, 手語理解, 手語測驗, 國民小學, 線上測驗, elementary level, online assessment, sign language ability, sign language assessment, sign language receptive skill
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: 44(1),91-118; 特殊教育研究學刊; BD5B1D5D-9BBA-404D-C962-12009A45DB9E; http://rportal.lib.ntnu.edu.tw:80/handle/20.500.12235/80771Test
-
3
المساهمون: 國立臺灣師範大學英語學系
مصطلحات موضوعية: 原住民族語言教學, 教學模式, 活動設計, 多元評量方法, 語言形式, 語言技能, Aboriginal language teaching, Teaching modes, Activity designs, Language assessment, Language forms, Language skills
العلاقة: (教育部); ntnulib_tp_B0214_04_008; http://rportal.lib.ntnu.edu.tw/handle/20.500.12235/74106Test
-
4
مصطلحات موضوعية: 英語評量, 網路化檔案評量, 同儕評量, English language assessment, Website-based portfolio assessment, Peer assessment
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: 31(1),161-199; 英語教學; 5BB3895B-92AE-25E0-B35B-9080E2AC13AD; http://rportal.lib.ntnu.edu.tw/handle/20.500.12235/12171Test