-
1كتاب
المؤلفون: UNESCO, Grizzle, Alton, Wilson, Carolyn, Tuazon, Ramon, Cheung, Chi Kim, Lau, Jesus, Fischer, Rachel, Gordon, Dorothy, Akyempong, Kwame, Singh, Jagtar, Carr, Paul R., Stewart, Kristine, Tayie, Samy, Suraj, Olunifesi, Jaakkola, Maarit, Thésée, Gina, Gulston, Curmira, Andzongo Menyeng, Blaise Pascal, Zibi Fama, Paul Alain
مصطلحات موضوعية: Information literacy, Critical thinking, Media education, Curriculum guides, Teaching guides
وصف الملف: 395 pages; Electronic; online resource
العلاقة: https://unesdoc.unesco.org/in/rest/api/getNoticeAttachment?noticeId=0000384981Test; https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000384981Test; urn:ISBN:978-92-3-600131-9
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: guerrad radhia, ladmia abdi
المصدر: Journal of Distance Learning and Open Learning, Vol 8, Iss 14, Pp 149-183 (2020)
مصطلحات موضوعية: media education, e-learning, social network, learning attainment, Special aspects of education, LC8-6691, Information technology, T58.5-58.64
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jdlol.journals.ekb.eg/article_78698_b411388743ece209bcc80a4b9b8c79ba.pdfTest; https://doaj.org/toc/2314-8829Test; https://doaj.org/toc/2314-8837Test
-
3كتاب
مصطلحات موضوعية: Journalism, Journalist education, Social media, Disinformation, Information literacy, Media education, Training courses, Teaching guides, International Programme for the Development of Communication, Global Initiative for Excellence in Journalism Education
وصف الملف: 115 pages, illustrations; Electronic; online resource
العلاقة: https://unesdoc.unesco.org/in/rest/api/getNoticeAttachment?noticeId=0000373212Test; https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000373212Test; urn:ISBN:978-92-3-600092-3
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahdar, Musyarif
المصدر: Al-Iltizam, Vol 4, Iss 1, Pp 25-36 (2019)
مصطلحات موضوعية: Media education, the quality of human resources, Education, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://jurnal.iainambon.ac.id/index.php/ALT/article/view/815Test; https://doaj.org/toc/2654-7902Test; https://doaj.org/toc/2614-3860Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Boulkaibet, Ahlem, Boulkaibet, Idris
المصدر: مجلة العلوم الإنسانية; المجلد 32 عدد 1 ، جوان 2021; 203-214 ; Human Sciences Journal; Volume 32 Number 1 June 2021; 203-214 ; Revue des Sciences Humaines; Volume 32 Numéro 1 Juin 2021; 203-214 ; 2588-2007 ; 1111-505X
مصطلحات موضوعية: media education, filtering, alternative media, virtual environment, éducation aux médias, filtrage, médias alternatifs, environnement virtuel, التربية الإعلامية, الغربلة, الوسائط البديلة, البيئة الافتراضية
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Abuhmaid, Hadil
مصطلحات موضوعية: Youth, Social media, Disinformation, Media education
جغرافية الموضوع: North Africa, Middle East
وصف الملف: Electronic; online resource
العلاقة: (UNESCO courier (Arabic)), 2; https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000376726_araTest; https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000376739_araTest
-
7مؤتمر
المؤلفون: UNESCO
مصطلحات موضوعية: Media education, Information literacy, Internet, Digital platforms, Global Media and Information Literacy Week
وصف الملف: 4 pages; Electronic; online resource
-
8سمعي
مصطلحات موضوعية: Media education, Information literacy, Global Media and Information Literacy Week
وصف الملف: 2 pages; Electronic; online resource
-
9مؤتمر
المؤلفون: UNESCO. Executive Board, 216th, 2023
مصطلحات موضوعية: Media education, Information literacy, Disinformation, International Institute for Media and Information Literacy (Nigeria), Abuja Declaration on Global Financing for Media and Information Literacy: An imperative to fight against disinformation and build trust
وصف الملف: 5 pages; Electronic; online resource
-
10كتاب
المؤلفون: Mansoor, H. M. Hasan
مصطلحات موضوعية: New Media, Media Education, Media Literacy, Social Media, التربية الإعلامية, الإعلام الجديد
العلاقة: https://www.almotanabibookshop.com/ar/book.php?id=1125Test; https://zenodo.org/communities/aoaTest; https://zenodo.org/record/5292565Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.5292565Test; oai:zenodo.org:5292565
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.5292565Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.5292564Test
https://zenodo.org/record/5292565Test