يعرض 1 - 10 نتائج من 31 نتيجة بحث عن '"Self regulation"', وقت الاستعلام: 0.87s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Structrual Model of the Causal Relationships between Intelligence, Peers effect, Motivational Forces, Previous Grades and GPA of University Students.

    المصدر: Journal of Education - Sohag University. Jun2021, Vol. 86 Issue Part 1, p351-403. 53p.

    مصطلحات جغرافية: OMAN

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Assessment for Learning Psychology (AFL) program in developing evaluative thinking and self-regulation among secondary school students. (English)

    المصدر: Journal of Arab Studies in Education & Psychology; 10/15/2022, Vol. 144 Issue 2, p25-72, 48p

    مصطلحات موضوعية: SELF regulation

  5. 5
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Self-Regulation and its relationship to styles of coping the identity crisis of a sample of Minia University students. (English)

    المصدر: Journal of Arab Studies in Education & Psychology; Jul2022, Vol. 143 Issue 3, p265-296, 32p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Impact of emotional intelligence on organizational effectivness in Kuwaiti commercial banks. (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Oct2021, Vol. 11 Issue 2, p156-172, 17p

    مصطلحات جغرافية: KUWAIT

  7. 7
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The self-regulation as a counseling entrance for improvement of the quality of university life among the students with physical disabilities. (English)

    المصدر: Journal of Educational Sciences; Feb2021, Vol. 33 Issue 1, p19-44, 26p

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Role of Self- Regulated Learning Strategies in Predicting Academic Buoyancy among Adolescent Students in Irbid Governorate Hashemite Kingdom of Jordan. (English)

    المصدر: Journal of Education / Al Mejlh Altrbwyh; 2020, Issue 137, part 2, p169-208, 40p

    مصطلحات موضوعية: AGE groups, GENDER, BUOYANCY, SELF regulation, LEARNING strategies

  10. 10
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: The Role of Self-Regulated Learning Strategies in Predicting Academic Buoyancy among Adolescent Students in Irbid Governorate Hashemite Kingdom of Jordan. (English)

    المصدر: Journal of Education / Al Mejlh Altrbwyh; 2020, Issue 137, part 2, p169-208, 40p

    مصطلحات موضوعية: AGE groups, GENDER, SELF regulation, BUOYANCY, LEARNING strategies