-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Strong, Brian, Leeming, Paul
المصدر: TESOL Quarterly; Jun2024, Vol. 58 Issue 2, p726-750, 25p
مصطلحات موضوعية: ENGLISH as a foreign language, VERBS, FOREIGN language education, LEARNING, LOGISTIC regression analysis
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheng, Junyu, Matthews, Joshua, Lange, Kriss, McLean, Stuart
المصدر: TESOL Quarterly; Mar2023, Vol. 57 Issue 1, p213-241, 29p
مصطلحات موضوعية: LISTENING comprehension, MULTIPLE regression analysis, ENGLISH as a foreign language, LIMITED English-proficient students, VERBS, CHINESE language
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Darwin, Clayton M., Gray, Loretta S.
المصدر: TESOL Quarterly, 1999 Apr 01. 33(1), 65-83.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588191Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Clachar, Arlene
المصدر: TESOL Quarterly, 2004 Apr 01. 38(1), 153-165.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588267Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Schleppegrell, Mary J., Achugar, Mariana, Oteíza, Teresa
المصدر: TESOL Quarterly, 2004 Apr 01. 38(1), 67-93.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588259Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Liu, Dilin
المصدر: TESOL Quarterly, 2003 Dec 01. 37(4), 671-700.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588217Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Flowerdew, Lynne
المصدر: TESOL Quarterly, 2003 Oct 01. 37(3), 489-511.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588401Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kennedy, Graeme
المصدر: TESOL Quarterly, 2003 Oct 01. 37(3), 467-487.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588400Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hinkel, Eli
المصدر: TESOL Quarterly, 2003 Jul 01. 37(2), 275-301.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588505Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Biber, Douglas, Conrad, Susan, Reppen, Randi, Byrd, Pat, Helt, Marie
المصدر: TESOL Quarterly, 2003 Apr 01. 37(1), 151-155.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3588470Test