-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Turunen, Tiina (ORCID
0000-0002-1641-2347 ), Kiuru, Noona, Poskiparta, Elisa, Niemi, Pekka, Nurmi, Jari-Erikالمصدر: Scientific Studies of Reading. 2019 23(2):161-177.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Reading Research, Behavior Problems, Victims, Bullying, Reading Difficulties, Grade 1, Grade 2, Elementary School Students, Correlation, Foreign Countries, Profiles, Reading Skills
مصطلحات جغرافية: Finland
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Leppanen, Ulla, Nieme, Pekka, Aunola, Kaisa, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: Scientific Studies of Reading. 2006 10(1):3-30.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 28
الواصفات: Grade 1, Grade 2, Preschool Education, Reading Skills, Spelling, Individual Development, Finno Ugric Languages
مصطلحات جغرافية: Finland
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Turunen, Tiina, Kiuru, Noona, Poskiparta, Elisa, Niemi, Pekka, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: Scientific Studies of Reading; Mar/Apr2019, Vol. 23 Issue 2, p161-177, 17p
مصطلحات موضوعية: SCHOOL bullying, EXTERNALIZING behavior, INTERNALIZING Symptoms Scale for Children, LANGUAGE disorders in children, READING ability testing
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Leppänen, Ulla, Niemi, Pekka, Aunola, Kaisa, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: Scientific Studies of Reading; 2006, Vol. 10 Issue 1, p3-30, 28p, 3 Diagrams, 2 Charts
مصطلحات موضوعية: READING (Preschool), SPELLING ability, PHONOLOGICAL awareness, LANGUAGE arts (Preschool), READING (Early childhood)