-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sinatra, Gale M., Broughton, Suzanne H.
المصدر: Reading Research Quarterly. Oct-Dec 2011 46(4):374-393.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Reading Comprehension, Scientific Literacy, Classrooms, Researchers, Skill Development, Science Education, Science Instruction, Literacy, Science Curriculum
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharp, Ann C., Sinatra, Gale M., Reynolds, Ralph E.
المصدر: Reading Research Quarterly. Jul-Sep 2008 43(3):206-226.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 21
الواصفات: Spelling, Spelling Instruction, Models, Learning Strategies, Error Analysis (Language), Error Patterns, Evaluation Methods, Grade 1, Learning Processes, Cognitive Development, At Risk Students, Reading Difficulties
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sinatra, Gale M., Broughton, Suzanne H., Diakidoy, Irene-Anne N., Kendeou, Panayiota, van den Broek, Paul
المصدر: Reading Research Quarterly, 2011 Oct 01. 46(4), 374-393.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/41318244Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharp, Ann C., Sinatra, Gale M., Reynolds, Ralph E.
المصدر: Reading Research Quarterly, 2008 Jul 01. 43(3), 206-226.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20068342Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Reading Research Quarterly, 1992 Jan 01. 27(1), 79-93.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/747834Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Sinatra, Gale M.
المصدر: Reading Research Quarterly, 1990 Apr 01. 25(2), 115-130.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/747597Test
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Reading Research Quarterly, 1991 Jul 01. 26(3), 251-276.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/747763Test
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Reading Research Quarterly, 1992 Jan 01. 27(1), 108-109.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/747837Test