-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Van Keer, Hilde, Vanderlinde, Ruben
المصدر: Phi Delta Kappan. May 2013 94(8):54-58.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 5
الواصفات: Reading Instruction, Reading Comprehension, Peer Teaching, Tutoring, Tutors, School Role, Program Effectiveness, Time on Task, Feedback (Response), Reinforcement, Error Correction, Cross Age Teaching, Elementary School Students
الوصول الحر: http://www.kappanmagazine.org/content/94/8/54Test
-
2دورية
المؤلفون: Van Keer, Hilde, Vanderlinde, Ruben
المصدر: Phi Delta Kappan; May2013, Vol. 94 Issue 8, p54-58, 5p, 2 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 1 Illustration
مصطلحات موضوعية: READING (Elementary), PEER teaching, CROSS-age teaching, STUDY & teaching of reading comprehension, READING strategies, PSYCHOLOGICAL feedback
-
3
المؤلفون: Elliott, Arthur
المصدر: Phi Delta Kappan. Apr 73 54(8):535-538.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 4
الواصفات: Cross Age Teaching, Group Activities, Peer Teaching, Public Schools, Tutoring, Volunteers
رمز الدورية: CIJOCT1973
-
4
المؤلفون: Hall, Morrill M., Findley, Warren G.
المصدر: Phi Delta Kappan. May 71 52(9):556-557.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 2
الواصفات: Ability Grouping, Academic Achievement, Cross Age Teaching, Disadvantaged Youth, Grouping (Instructional Purposes), Heterogeneous Grouping, Tutoring
رمز الدورية: CIJSEP1971