التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Finding sense in nonsense: Predicting reactions to the absurd using trait differences |
المؤلفون: |
Joshua A. Quinlan, K. Fong, Raymond A. Mar, M. Rain |
المصدر: |
Personality and Individual Differences. 101:508 |
بيانات النشر: |
Elsevier BV, 2016. |
سنة النشر: |
2016 |
مصطلحات موضوعية: |
Absurdism, Communication, business.industry, media_common.quotation_subject, Nonsense, Trait, business, Psychology, General Psychology, media_common, Cognitive psychology |
تدمد: |
0191-8869 |
الوصول الحر: |
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::02914d0b0e10e7073a2f74a095c10f5bTest https://doi.org/10.1016/j.paid.2016.05.268Test |
حقوق: |
CLOSED |
رقم الانضمام: |
edsair.doi...........02914d0b0e10e7073a2f74a095c10f5b |
قاعدة البيانات: |
OpenAIRE |