Finding sense in nonsense: Predicting reactions to the absurd using trait differences

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Finding sense in nonsense: Predicting reactions to the absurd using trait differences
المؤلفون: Joshua A. Quinlan, K. Fong, Raymond A. Mar, M. Rain
المصدر: Personality and Individual Differences. 101:508
بيانات النشر: Elsevier BV, 2016.
سنة النشر: 2016
مصطلحات موضوعية: Absurdism, Communication, business.industry, media_common.quotation_subject, Nonsense, Trait, business, Psychology, General Psychology, media_common, Cognitive psychology
تدمد: 0191-8869
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::02914d0b0e10e7073a2f74a095c10f5bTest
https://doi.org/10.1016/j.paid.2016.05.268Test
حقوق: CLOSED
رقم الانضمام: edsair.doi...........02914d0b0e10e7073a2f74a095c10f5b
قاعدة البيانات: OpenAIRE