-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Whitaker, Ellen, Weston, Lynda
المصدر: Ohio Reading Teacher. Spr 1997 31(2):43-47.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
الواصفات: Cross Age Teaching, Higher Education, Poetry, Primary Education, Thematic Approach, Writing Assignments, Writing Instruction, Writing Skills
رمز الدورية: CIJSEP1998
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Berger, Allen
المصدر: Ohio Reading Teacher. Fall 1993 28(1):16-21.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 6
الواصفات: Cross Age Teaching, High Schools, Literacy, Peer Teaching, Program Descriptions, Program Implementation, Reading Aloud to Others, Reading Programs, Student Participation
رمز الدورية: CIJMAY1994
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Drake, Jennifer
المصدر: Ohio Reading Teacher. Spr 1993 27(3):3-6.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 4
الواصفات: Cross Age Teaching, High Risk Students, Instructional Effectiveness, Reading Attitudes, Reading Improvement, Reading Instruction, Secondary Education, Tutoring
رمز الدورية: CIJOCT1993
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Luongo, Nicole, Finetti, Michael
المصدر: Ohio Reading Teacher; Spring2013, Vol. 43 Issue 1, p25-28, 4p
مصطلحات موضوعية: BLOGS, MICROBLOGS, TEACHING methods, CROSS-age teaching, WRITING ability testing
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Greene, Beth G.
المصدر: Ohio Reading Teacher. Sum 1998 32(3):32-34.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 3
الواصفات: Annotated Bibliographies, Cross Age Teaching, Elementary Education, Multigraded Classes, Peer Influence, Socialization
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Raber, Laura L., Lindon, James A.
المصدر: Ohio Reading Teacher. Spr 1992 26(3):14-16.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 3
الواصفات: Cross Age Teaching, Fairy Tales, Peer Teaching, Process Approach (Writing), Program Descriptions, Secondary Education, Story Telling, Student Motivation, Tutorial Programs, Writing Instruction
رمز الدورية: CIJAUG1992