-
1دورية أكاديمية
المصدر: Merrill-Palmer Quarterly, 2008 Jan 01. 54(1), 23-55.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/23096078Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Rytkönen, Katja, Aunola, Kaisa, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: Merrill-Palmer Quarterly, 2005 Oct 01. 51(4), 494-522.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/23096099Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Enlund, Emmi1, Aunola, Kaisa1, Nurmi, Jari-Erik1
المصدر: Merrill-Palmer Quarterly. Oct2015, Vol. 61 Issue 4, p509-536. 28p.
مصطلحات موضوعية: *ACADEMIC achievement, *ATTRIBUTION (Social psychology), *PARENT attitudes, *PERSONALITY, *GENDER differences (Psychology), *PSYCHOLOGY
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Clem, Anna-Leena (AUTHOR), Aunola, Kaisa (AUTHOR), Hirvonen, Riikka (AUTHOR), Määttä, Sami (AUTHOR), Nurmi, Jari-Erik (AUTHOR), Kiuru, Noona (AUTHOR)
المصدر: Merrill-Palmer Quarterly. Oct2018, Vol. 64 Issue 4, p539-569. 31p.
مصطلحات موضوعية: *ATTRIBUTION (Social psychology), *LONGITUDINAL method, *TEENAGERS, *SELF-perception, *ABILITY
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: DeLay, Dawn1 dawn.delay@asu.edu, Laursen, Brett2, Kiuru, Noona3, Poikkeus, Anna-Maija3, Aunola, Kaisa3, Nurmi, Jari-Erik3
المصدر: Merrill-Palmer Quarterly. Jul2016, Vol. 62 Issue 3, p306-333. 28p.
مصطلحات موضوعية: *PEER acceptance, *REASONING in children, *INFLUENCE, *MATHEMATICS, *MATHEMATICAL ability testing
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Noona Kiuru1 noona.h.kiuru@jyu.fi, Laursen, Brett2, Aunola, Kaisa1, Xiao Zhang3, Lerkkanen, Marja-Kristiina1, Leskinen, Esko1, Tolvanen, Asko1, Nurmi, Jari-Erik1
المصدر: Merrill-Palmer Quarterly. Apr2016, Vol. 62 Issue 2, p158-178. 21p.
مصطلحات موضوعية: *PROSOCIAL behavior, *FIRST grade (Education), *SCHOOL children, *MOTHERS, *TEACHERS, *ENCOURAGEMENT
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Torppa, Minna1 minna.p.torppa@jyu.fi, Georgiou, George K.2, Lerkkanen, Marja-Kristiina1, Niemi, Pekka3, Poikkeus, Anna-Maija1, Nurmi, Jari-Erik1
المصدر: Merrill-Palmer Quarterly. Apr2016, Vol. 62 Issue 2, p179-206. 28p.
مصطلحات موضوعية: *ORTHOGRAPHY & spelling, *KINDERGARTEN, *THIRD grade (Education), *LONGITUDINAL method, *COGNITIVE ability, *PHONOLOGICAL awareness, *VOCABULARY