-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ding, Yu, DeSarbo, Wayne S, Hanssens, Dominique M, Jedidi, Kamel, Lynch, John G, Lehmann, Donald R
المصدر: Marketing Letters. 31(2-3)
مصطلحات موضوعية: Measurement, Methods, Marketing Analysis, Meta-Analysis, Replicability, Customer Heterogeneity, Brand Equity, Marketing
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/0vf400thTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Bradlow, Eric T., Golder, Peter N., Huber, Joel, Jap, Sandy, Labroo, Aparna A., Lehmann, Donald R., Lynch, John, Mizik, Natalie, Winer, Russell S.
المصدر: Marketing Letters, 2020 Dec 01. 31(4), 311-314.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/48739815Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Soman, Dilip, Ainslie, George, Frederick, Shane, Li, Xiuping, Lynch, John, Moreau, Page, Mitchell, Andrew, Read, Daniel, Sawyer, Alan, Trope, Yaacov, Wertenbroch, Klaus, Zauberman, Gal
المصدر: Marketing Letters, 2005 Dec 01. 16(3/4), 347-360.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40239898Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Huber, Joel, Lynch, John, Corfman, Kim, Feldman, Jack, Holbrook, Morris B., Lehmann, Donald, Munier, Bertrand, Schkade, David, Simonson, Itamar
المصدر: Marketing Letters, 1997 Jul 01. 8(3), 323-334.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40216457Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Mitra, Anusree, Lynch,, John G.
المصدر: Marketing Letters, 1996 Jan 01. 7(1), 19-29.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40216390Test