-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Larsen, Erik R., van Ackere, Ann
المصدر: Management Science, 2003 Jun 01. 49(6), 816-830.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/4134026Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Lomi, Alessandro, Larsen, Erik R., Freeman, John H.
المصدر: Management Science, 2005 Jun 01. 51(6), 882-903.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20110382Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Haxholdt, Christian1 chaxholdt@cbs.dk, Larsen, Erik R.2 e.r.larsen@city.ac.uk, Ackere, Ann van3 ann.vanackere@hec.unil.ch
المصدر: Management Science. Jun2003, Vol. 49 Issue 6, p816-830. 15p. 2 Diagrams, 1 Chart, 8 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *QUEUING theory, *MANAGEMENT science, *QUALITY of service, *CUSTOMER services, *ECONOMIC demand, *CONSUMER preferences, *DECISION making, *SUPPLY & demand, SENSORY perception