-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: MacInnis, Deborah J, Morwitz, Vicki G, Botti, Simona, Hoffman, Donna L, Kozinets, Robert V, Lehmann, Donald R, Lynch, John G, Pechmann, Cornelia
المصدر: Journal of Marketing. 84(2)
مصطلحات موضوعية: breaking boundaries, broad impact, consumer research, marketing, marketplace stakeholders, Marketing, Tourism
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/48f1j3jfTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Alba, Joseph, Lynch, John, Weitz, Barton, Janiszewski, Chris, Lutz, Richard, Sawyer, Alan, Wood, Stacy
المصدر: Journal of Marketing, 1997 Jul 01. 61(3), 38-53.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1251788Test
-
3مراجعة
المؤلفون: Lynch, John T.
المصدر: Journal of Marketing, 1941 Apr 01. 5(4), 494-495.
العلاقة: Profitable Showmanship Kenneth Goode Zenn Kaufman
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1245580Test
-
4مراجعة
المؤلفون: Phelps, Clyde William, Lynch, John T.1
المصدر: Journal of Marketing. Apr1941, Vol. 5 Issue 4, p494-495. 2p.
مصطلحات موضوعية: *MARKETING, NONFICTION
Reviews & Products: PROFITABLE Showmanship (Book)
People: GOODE, Kenneth, KAUFMAN, Zenn