-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Kyle R.
المصدر: Journal for the Education of the Gifted. Spr 1992 15(3):266-283.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Elementary Secondary Education, Evaluation Methods, Gifted, Models, Program Evaluation, Research Methodology, Special Education
رمز الدورية: CIJOCT1992
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Kyle R.
المصدر: Journal for the Education of the Gifted. Fall 1986 10(1):41-55.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 15
الواصفات: Cognitive Development, Curriculum Evaluation, Elementary Education, Evaluation Criteria, Gifted, Independent Study, Instructional Effectiveness, Outcomes of Education
رمز الدورية: CIJMAY1987
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Kyle R.
المصدر: Journal for the Education of the Gifted. Sum 1986 9(4):265-275.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Administrator Attitudes, Elementary Education, Emotional Development, Gifted, Intermediate Grades, Interpersonal Relationship, Parent Attitudes, Peer Acceptance, Resource Room Programs, Social Development, Surveys, Teacher Attitudes
رمز الدورية: CIJFEB1987
-
4دورية
المؤلفون: Carter, Kyle R.
المصدر: Journal for the Education of the Gifted; April 1992, Vol. 15 Issue: 3 p266-283, 18p
-
5دورية
المؤلفون: Carter, Kyle R.
المصدر: Journal for the Education of the Gifted; October 1986, Vol. 10 Issue: 1 p41-55, 15p