-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, Chongyang, Zhang, Kem Z.K., Chu, Zhaofang, Lee, Matthew
المصدر: Internet Research; 2024, Vol. 34 Issue 1, p9-38, 30p
مصطلحات موضوعية: SHARED virtual environments, AUGMENTED reality, MULTIMODAL user interfaces, CONSUMER behavior, STRUCTURAL equation modeling, INFORMATION overload, ONLINE shopping
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Pentina, Iryna1 (AUTHOR) iryna.pentina@utoledo.edu, Zolfagharian, Mohammadali2 (AUTHOR) mzolfa@bgsu.edu, Michaud-Trevinal, Aurélia3 (AUTHOR) amichaud@univ-lr.f
المصدر: Internet Research. 2022, Vol. 32 Issue 3, p814-842. 29p.
مصطلحات موضوعية: *ONLINE shopping, *GROUNDED theory, *SCALING (Social sciences), *CONCEPTUAL models
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, Hongquan1 (AUTHOR) chenhongquansp@163.com, Zhang, Shuhua2 (AUTHOR) zhanghh7@outlook.com, Shao, Bingjia3 (AUTHOR) shaobj@126.com, Gao, Wei4 (AUTHOR) gaow956@163.com, Xu, Yujin5 (AUTHOR) xuyujin@hit.edu.cn
المصدر: Internet Research. 2022, Vol. 32 Issue 1, p335-361. 27p.
مصطلحات موضوعية: *ONLINE shopping, *GUANXI, *INTERPERSONAL relations, *INTENTION, *YOUNG consumers
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Xueqin, Wong, Yiik Diew, Yuen, Kum Fai
المصدر: Internet Research; 2023, Vol. 33 Issue 4, p1276-1301, 26p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, STRUCTURAL equation modeling, ONLINE shopping, VALUATION, PRODUCT returns
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiao, Quan, Siponen, Mikko, Zhang, Xing, Lu, Fucai, Chen, Si-hua, Mao, Mingsong
المصدر: Internet Research, 2022, Vol. 32, Issue 5, pp. 1496-1531.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Barta, Sergio, Gurrea, Raquel, Flavián, Carlos
المصدر: Internet Research, 2021, Vol. 32, Issue 3, pp. 875-896.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Saha, Mahasweta, Sahney, Sangeeta
المصدر: Internet Research, 2021, Vol. 32, Issue 2, pp. 536-567.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Riar, Marc, Xi, Nannan, Korbel, Jakob J., Zarnekow, Ruediger, Hamari, Juho
المصدر: Internet Research; 2023, Vol. 33 Issue 1, p242-279, 38p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, AUGMENTED reality, SHOPPING, ONLINE shopping, CONSUMERS
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Karampournioti, Evmorfia, Wiedmann, Klaus-Peter
المصدر: Internet Research; 2022, Vol. 32 Issue 7, p228-259, 32p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER psychology, USER experience, HUMAN information processing, ONLINE shopping, CONSUMER behavior, CONSUMER attitudes, NEUROMARKETING
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Matt, Christian1 (AUTHOR) christian.matt@iwi.unibe.ch, Hess, Thomas2 (AUTHOR) thess@bwl.lmu.de, Weiß, Christian2 (AUTHOR) weiss.christian@outlook.com
المصدر: Internet Research. 2019, Vol. 29 Issue 6, p1526-1550. 25p.
مصطلحات موضوعية: *RECOMMENDER systems, *ONLINE shopping, *GINI coefficient