دورية أكاديمية

The effects of a self-developed virtual reality environment on college EFL learners’ vocabulary learning

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: The effects of a self-developed virtual reality environment on college EFL learners’ vocabulary learning
المؤلفون: Luan, Lin, Hwang, Gwo-Jen, Yi, Yanqing, Lu, Zhihong, Jing, Bowen
المساهمون: Beijing Education Sciences Planning Project for the 14th Five-Year plan
المصدر: Interactive Learning Environments ; page 1-12 ; ISSN 1049-4820 1744-5191
بيانات النشر: Informa UK Limited
سنة النشر: 2024
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: English
DOI: 10.1080/10494820.2024.2344056
الإتاحة: https://doi.org/10.1080/10494820.2024.2344056Test
رقم الانضمام: edsbas.F8CA632E
قاعدة البيانات: BASE