-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: P. Citlally Jimenez, Ashley R. Alred, Jenny M. Dauer
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: argumentation, scientific evidence, socioscientific issues, assumptions, science literacy, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2024.1371095/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirstin Schmidt, Tom Rosman, Colin Cramer, Kris-Stephen Besa, Samuel Merk
المصدر: Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
مصطلحات موضوعية: evidence-informed education, anecdotal evidence, confirmation bias, second-hand evaluation, scientific evidence, trust in science, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2022.976556/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest