-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jannatul FERDOUS, Md.Touhidul ALAM, Abdulla MAHBUB
المصدر: Expert Journal of Marketing, Vol 10, Iss 1, Pp 31-42 (2022)
مصطلحات موضوعية: online shopping, dominant drivers, factor analysis, logistic regression, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Simona VINEREAN
المصدر: Expert Journal of Marketing, Vol 8, Iss 2, Pp 140-150 (2020)
مصطلحات موضوعية: consumer behavior, consumer habits, coronavirus, covid pandemic, digital setting, online shopping, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Brian BARNARD, Dithebe MENOE
المصدر: Expert Journal of Marketing, Vol 8, Iss 1, Pp 48-72 (2020)
مصطلحات موضوعية: online shopping, ecommerce, product delivery, digital marketing, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Alin OPREANA
المصدر: Expert Journal of Marketing, Vol 1, Iss 1, Pp 17-27 (2013)
مصطلحات موضوعية: frequency of online shopping, Internet retailing, online services, online shopping services, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Simona VINEREAN
المصدر: Expert Journal of Marketing, Vol 1, Iss 1, Pp 4-16 (2013)
مصطلحات موضوعية: online consumer behavior, perceived usefulness, perceived ease of use, perceived value, customer satisfaction, customer loyalty, structural equation model, online shopping, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource