-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Nurmi, Jari-Erik1 jari-erik.nurmi@jyu.fi, Silinskas, Gintautas1 gintautas.silinskas@jyu.fi, Kiuru, Noona1 noona.h.kiuru@jyu.fi, Pakarinen, Eija1 eija.k.pakarinen@jyu.fi, Turunen, Tiina2 tmturu@utu.fi, Siekkinen, Martti3 martti.siekkinen@uef.fi, Tolvanen, Asko1 asko.j.tolvanen@jyu.fi, Poikkeus, Anna-Maija1 anna-maija.pokkeus@jyu.fi, Lerkkanen, Marja-Kristiina1 marja-kristiina.lerkkanen@jyu.fi
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.). Oct2018, Vol. 33 Issue 4, p629-648. 20p.
مصطلحات موضوعية: *CHILD psychology, *ACADEMIC support programs, *PSYCHOLOGICAL adaptation in children
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sikiö, Riitta, Siekkinen, Martti, Holopainen, Leena, Silinskas, Gintautas, Lerkkanen, Marja-Kristiina, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Apr2018, Vol. 33 Issue 2, p235-250, 16p
مصطلحات موضوعية: PARENTING education, CHILD development, LANGUAGE acquisition
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sikiö, Riitta, Siekkinen, Martti, Holopainen, Leena, Silinskas, Gintautas, Lerkkanen, Marja-Kristiina, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Apr2018, Vol. 33 Issue 2, p251-253, 3p
مصطلحات موضوعية: PARENTING education, LITERACY education, ETHNOLINGUISTIC groups
-
4دورية أكاديميةThe role of goal-related autonomous motivation, effort and progress in the transition to university.
المؤلفون: Vasalampi, Kati1 kati.vasalampi@jyu.fi, Nurmi, Jari-Erik1 jari-erik.j.nurmi@jyu.fi, Jokisaari, Markku2 markku.jokisaari@ttl.fi, Salmela-Aro, Katariina3 katariina.salmela-aro@helsinki.fi
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.). Dec2012, Vol. 27 Issue 4, p591-604. 14p.
مصطلحات موضوعية: *MOTIVATION (Psychology), *EDUCATIONAL objectives, *HIGHER education, *COLLEGE entrance examinations, *EDUCATIONAL psychology
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Pakarinen, Eija, Kiuru, Noona, Lerkkanen, Marja-Kristiina, Poikkeus, Anna-Maija, Siekkinen, Martti, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2010, Vol. 25 Issue 3, p281-300, 20p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Silinskas, Gintautas, Parrila, Rauno, Lerkkanen, Marja-Kristiina, Poikkeus, Anna-Maija, Niemi, Pekka, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2010, Vol. 25 Issue 2, p243-264, 22p
مصطلحات موضوعية: KINDERGARTEN, READING, TEACHING, LITERACY
-
7دورية أكاديمية
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2005, Vol. 20 Issue 2, p121-137, 17p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Onatsu-Arvilommi, Tiina, Nurmi, Jari-Erik, Aunola, Kaisa
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Dec1998, Vol. 13 Issue 4, p543-556, 14p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Onatsu-Arvilommi, Tiina, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Sep1997, Vol. 12 Issue 3, p315-330, 16p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Salmela-Aro, Katariina, Nurmi, Jari-Erik
المصدر: European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Mar1997, Vol. 12 Issue 1, p77-88, 12p