-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Penuel, William R., Sun, Min, Frank, Kenneth A.
المصدر: American Journal of Education. Nov 2012 119(1):103-136.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 34
الواصفات: Teacher Improvement, Social Networks, Network Analysis, Collegiality, Interaction, Faculty Development, Writing Processes, Teaching Methods, Learning Processes, Expertise, Middle School Students
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Konstantopoulos, Spyros, Sun, Min
المصدر: American Journal of Education. May 2012 118(3):309-339.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 31
الواصفات: Teacher Effectiveness, Academic Achievement, Teacher Persistence, Low Achievement, Achievement Rating, Regression (Statistics), Teacher Characteristics, Achievement Tests, Achievement Gains, Student Characteristics, Early Childhood Education, Longitudinal Studies, Cohort Analysis, Control Groups, Experimental Groups
مصطلحات جغرافية: Tennessee
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Penuel, William R., Sun, Min, Frank, Kenneth A., Gallagher, H. Alix
المصدر: American Journal of Education, 2012 Nov 01. 119(1), 103-136.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/10.1086/667756Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Konstantopoulos, Spyros, Sun, Min
المصدر: American Journal of Education, 2012 May 01. 118(3), 309-339.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/10.1086/664772Test