-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Mathes, Patricia G., Torgesen, Joseph K., Allor, Jill Howard
المصدر: American Educational Research Journal, 2001 Jul 01. 38(2), 371-410.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3202463Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: VanDerHeyden, Amanda, McLaughlin, Tara, Algina, James
المصدر: American Educational Research Journal. Dec 2012 49(6):1251-1284.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 34
الواصفات: Mathematics Achievement, Accountability, Outcome Measures, Response to Intervention, Mathematics Instruction, Integrity, Curriculum Based Assessment, Teacher Surveys, Grade 5, Control Groups, Experimental Groups, Mathematics, Mathematics Education, Grade 4, Elementary School Students, Evaluation, Educational Strategies, General Education, Pretests Posttests, Effect Size
-
3دورية أكاديمية
المصدر: American Educational Research Journal, 2012 Dec 01. 49(6), 1251-1284.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/23319644Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Fuchs, Douglas, Fuchs, Lynn S., Fernstrom, Pamela
المصدر: American Educational Research Journal, 1993 Apr 01. 30(1), 149-177.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1163193Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Fuchs, Lynn S., Fuchs, Douglas, Hamlett, Carol L., Stecker, Pamela M.
المصدر: American Educational Research Journal, 1991 Oct 01. 28(3), 617-641.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1163151Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Manning, Brenda H.
المصدر: American Educational Research Journal, 1988 Jul 01. 25(2), 193-212.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1163080Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, Walter C., Ninomiya, Akira, Cogan, John
المصدر: American Educational Research Journal; Summer1999, Vol. 36 Issue 2, p117-145, 29p
مصطلحات موضوعية: CURRICULUM, CURRICULUM consultants, CURRICULUM evaluation, CURRICULUM research, CURRICULUM-based assessment, EDUCATION