دورية أكاديمية

Using Cultural-Historical Theory to Design and Assess a Chemistry Play-Based Learning Intervention

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Using Cultural-Historical Theory to Design and Assess a Chemistry Play-Based Learning Intervention
المؤلفون: Vidal Carulla C.,, Adbo К.,
المصدر: Культурно-историческая психология, Vol 15, Iss 4, Pp 35-43 (2020)
بيانات النشر: Moscow State University of Psychology and Education, 2020.
سنة النشر: 2020
المجموعة: LCC:History of scholarship and learning. The humanities
مصطلحات موضوعية: chemistry, preschool, History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999
الوصف: http://psyjournals.ru/en/kip/2019/n4/Carulla_Adbo.shtmlTest
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
Russian
تدمد: 1816-5435
2224-8935
العلاقة: http://psyjournals.ru/en/kip/2019/n4/Carulla_Adbo.shtmlTest; https://doaj.org/toc/1816-5435Test; https://doaj.org/toc/2224-8935Test
DOI: 10.17759/chp.2019150404
الوصول الحر: https://doaj.org/article/2e85fc597ccd4a34afe6f4adf157386aTest
رقم الانضمام: edsdoj.2e85fc597ccd4a34afe6f4adf157386a
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:18165435
22248935
DOI:10.17759/chp.2019150404