The relationship between employee tone of voice and customer attitudes

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: The relationship between employee tone of voice and customer attitudes
المؤلفون: Park, Jae Kyung.
المصدر: online access from Digital Dissertation Consortium.
سنة النشر: 2008
المجموعة: OCLC
مصطلحات موضوعية: Consumer satisfaction. Voice. Oral communication.
الوصف: Thesis (M.S.)--University of Nevada, Las Vegas, 2008.
Adviser: Kathryn LaTour. Includes bibliographical references.
Original Identifier: oai:xtcat.oclc.org:OCLCNo/431783433
اللغة: English
الإتاحة: http://libweb.cityu.edu.hk/cgi-bin/er/db/ddcdiss.pl?1460539Test
رقم الانضمام: edsndl.OCLC.oai.xtcat.oclc.org.OCLCNo.431783433
قاعدة البيانات: Networked Digital Library of Theses & Dissertations