-
1مؤتمر
المؤلفون: Qiao, June Xuejun, Rothwell, William J., Vicere, Albert A.
المصدر: Online Submission. 2007.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 8
الواصفات: Foreign Countries, Labor Force Development, Leaders, Business, Case Studies, Organizational Effectiveness, Influences
مصطلحات جغرافية: China
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Vicere, Albert A.
المصدر: Journal of Management Development. 1998 17(7):526-543.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Administrator Education, Corporate Education, Educational Change, Educational Trends, Leadership Training, Management Development
رمز الدورية: CIJJUN1999
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Vicere, Albert A.
المصدر: Journal of Continuing Higher Education. Win 1994 42(1):10-16.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Administrator Education, College Role, Corporate Education, Higher Education, Management Development, School Business Relationship
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Vicere, Albert A.
المصدر: Continuum. Win 1985 49(1):37-43.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 7
الواصفات: Administrative Organization, Continuing Education, Educational Administration, Educational Planning, Higher Education, Models
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Vicere, Albert A.
المصدر: Adult Education Quarterly. Sum 1985 35(4):229-239.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Administrative Organization, Adult Students, College Faculty, Developmental Continuity, Educational Quality, Higher Education, Holistic Approach, Institutional Role, Integrity, Participative Decision Making, Professional Continuing Education
رمز الدورية: CIJSEP1985
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Vicere, Albert A.
المصدر: Continuum. Jan 1982 46(2):1-7.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 7
الواصفات: Communications, Continuing Education, Marketing, Models, Program Development, Publicity
رمز الدورية: CIJJUL1982
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Vicere, Albert A.
المصدر: Continuum. Apr 1981 45(3):23-28.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 6
الواصفات: Attitudes, Business Administration, College Faculty, Faculty Development, Higher Education, Professional Continuing Education, Universities
رمز الدورية: CIJSEP1981