-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Taylor, Emma (ORCID
0000-0003-1471-1244 )المصدر: British Journal of Sociology of Education. 2021 42(7):935-950.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Advantaged, Social Structure, Single Sex Schools, Males, Foreign Countries, Teacher Student Relationship, Power Structure, Fear, Secondary School Students
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Drew, Auriol, Baird, Gillian, Taylor, Emma
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. Apr 2007 37(4):648-666.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Toddlers, Autism, Pervasive Developmental Disorders, Measures (Individuals), Nonverbal Communication, Communication Skills, Longitudinal Studies
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Charman, Tony, Taylor, Emma, Drew, Auriol
المصدر: Journal of Child Psychology and Psychiatry. May 2005 46(5):500-513.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Nonverbal Communication, Autism, Predictive Validity, Clinical Diagnosis, Psychometrics, Severity (of Disability), Age Differences, Children, Young Children, Measures (Individuals), Interviews, Intelligence Quotient, Symptoms (Individual Disorders), Time Perspective
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Taylor, Emma
المصدر: Journal of Biological Education. Sum 1991 25(2):88-88.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 1
الواصفات: Anatomy, Biomechanics, Demonstrations (Educational), Elementary Secondary Education, Human Body, Models, Physiology, Science Activities, Science Education