يعرض 1 - 10 نتائج من 1,378 نتيجة بحث عن '"Day, IN"', وقت الاستعلام: 0.58s تنقيح النتائج
  1. 1

    المصدر: UK Department for Education. 37 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: N

    نوع المنشور: Reports - Research

  2. 2

    المصدر: Teacher Education and Special Education, v47 n2 p93-109 2024. 17 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research

  3. 3

    المصدر: Journal of School-Based Counseling Policy and Evaluation, v5 n1 Article 5 p29-32 2023. 5 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    الواصفات:

    نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Evaluative

  4. 4

    المصدر: Mathematics Education Research Group of Australasia, Paper presented at the Annual Conference of the Mathematics Education Research Group of Australasia (MERGA) (45th, Newcastle, Australia, Jul 2-6, 2023). 8 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: N

    الواصفات:

    نوع المنشور: Speeches/Meeting Papers; Reports - Research

  5. 5

    المصدر: English in Texas, v53 n1 p45-50 2023. 6 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    الواصفات:

    نوع المنشور: Journal Articles; Information Analyses

  6. 6

    المصدر: Composition Studies, v51 n2 p64-85 2023. 22 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    الواصفات:

    نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research; Tests/Questionnaires

  7. 7

    المصدر: History of Education, v53 n4 p666-684 2024. 19 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    الواصفات:

    نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Descriptive

  8. 8

    المصدر: ProQuest LLC, Ed.D. Dissertation, University of California, Davis. 103 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: N

    الواصفات:

    نوع المنشور: Dissertations/Theses - Doctoral Dissertations

  9. 9

    المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders, v54 n4 p1235-1248 2024. 14 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Sponsoring Agency: National Institute of Mental Health (NIMH) (DHHS/NIH)

    نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research

  10. 10

    المصدر: Grantee Submission. 44 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    الواصفات:

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)

    نوع المنشور: Reports - Research

    IES Funded: Yes