-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bharadwaj, Sneha V., Lund, Emily
المصدر: Deafness & Education International. 2018 20(1):3-22.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Hearing Impairments, Grade 3, Grade 4, Grade 5, Elementary School Students, Special Schools, Program Effectiveness, Reading Comprehension, Intervention, Reading Tests, Cognitive Ability, Cognitive Tests, Speech Communication, Teaching Methods, Learning Strategies
مصطلحات جغرافية: Texas
معرفات التقييم و الدراسة: Woodcock Reading Mastery Test, Woodcock Johnson Tests of Cognitive Ability
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Bharadwaj, Sneha V., Assmann, Peter F.
المصدر: Volta Review. Sum 2013 113(2):149-169.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 21
Sponsoring Agency: National Institute on Deafness and Other Communication Disorders (NIDCD)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Bharadwaj, Sneha V., Graves, Amanda G.
المصدر: Journal of Speech, Language, and Hearing Research. Jun 2008 51(3):629-635.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Children, Assistive Technology, Measures (Individuals), Speech, Acoustics, Phonetic Transcription
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Katz, William F., Bharadwaj, Sneha V., Stettler, Monica P.
المصدر: Journal of Speech, Language, and Hearing Research. Jun 2006 49(3):645-659.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 15
الواصفات: North American English, Vowels, Aphasia, Acoustics, Influences, Speech, Adults, Sentences, Speech Language Pathology, Articulation (Speech), Phonemes, Radiology, Diagnostic Tests, Matched Groups, Auditory Perception