-
1دورية أكاديمية
العنوان البديل: VENDIMIA research center in the construction of collective knowledge. A historical look (2006-2014). (English)
O centro de investigação VENDIMIA na construção do conhecimento coletivo. Uma visão histórica (2006-2014). (Portuguese)المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; jul-dic2023, Vol. 25 Issue 41, p91-115, 25p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: García, José Pascual Mora
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; ene-jun2023, Vol. 25 Issue 40, p339-342, 4p
-
3دورية أكاديمية
العنوان البديل: The academic network of pedagogies, peace and resilient populations: its productivity and social relevance. (English)
A rede académica Pedagogias, paz e populações resilientes: a sua produtividade e relevância social. (Portuguese)المؤلفون: Mora García, José Pascual, Mansilla Sepúlveda, Juan Guillermo, Carmen Correa Alfonso, José Del, Fregoso Bailón, Raul Olmo
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; jul-dic2022, Vol. 24 Issue 39, p37-54, 18p
مصطلحات موضوعية: PEACE treaties, QUALITY of life, SOCIAL impact, SCIENCE education, RATE of return, SOCIAL conflict, PEACE movements
مصطلحات جغرافية: CUNDINAMARCA (Colombia : Dept.)
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; jul-dic2022, Vol. 24 Issue 39, p9-11, 3p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Mora García, José Pascual
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; 2020, Vol. 23 Issue 35, p293-296, 4p
-
6دورية أكاديمية
العنوان البديل: La minga as social imagery, A regard to the indian resilience pedagogy in Colombia. (English)
O mutirão como imaginário social. Uma abordagem da Pedagogia de Resiliência Indígena na Colômbia. (Portuguese)المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; 2020, Vol. 23 Issue 35, p163-180, 18p
مصطلحات موضوعية: HISTORY of education, INDIGENOUS peoples, TEACHING, HISTORIANS, PEACE, WEED competition
مصطلحات جغرافية: COLOMBIA
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Mora García, José Pascual
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; 2020, Vol. 23 Issue 34, p341-344, 4p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mora García, José Pascual
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; ene-jun2019, Vol. 21 Issue 32, p321-324, 4p
-
9دورية أكاديمية
العنوان البديل: Education Policies in Venezuela (2000-2016): A Critical View. (English)
Políticas educacionais na Venezuela (2000-2016): um olhar crítico. (Portuguese)المؤلفون: Rojas, Reinaldo, Mora García, José Pascual
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; ene-jun2019, Vol. 21 Issue 32, p155-192, 38p
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal History of Latin American Education / Revista Historia de la Educación Latinoamericana; 2020, Vol. 23 Issue 35, p281-283, 3p