يعرض 1 - 10 نتائج من 580 نتيجة بحث عن '"Kennedy, Sarah"', وقت الاستعلام: 1.46s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: interventio, lihasvoima, fyysinen aktiivisuus, nuoret

    وصف الملف: application/pdf; fulltext

    العلاقة: BMJ Open; 11; 13; Kelly, H. T., Smith, J. J., Verdonschot, A., Kennedy, S. G., Scott, J. J., McKay, H., Nathan, N., Sutherland, R., Morgan, P. J., Salmon, J., Penney, D., Boyer, J., Lloyd, R. S., Oldmeadow, C., Reeves, P., Pursey, K., Hua, M., Longmore, S., Norman, J., . . . Lubans, D. R. (2023). Supporting adolescents’ participation in muscle-strengthening physical activity : protocol for the ‘Resistance Training for Teens’ (RT4T) hybrid type III implementation–effectiveness trial. BMJ Open , 13 (11), Article e075488. https://doi.org/10.1136/bmjopen-2023-075488Test; CONVID_194564481; URN:NBN:fi:jyu-202311248090; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202311248090Test

  3. 3
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf; fulltext

    العلاقة: PLoS ONE; 18; Wade, L., Beauchamp, M., Nathan, N., Smith, J., Leahy, A. A., Kennedy, S. G., Boyer, J., Bao, R., Diallo, T. M. O., Vidal-Conti, J., & Lubans, D. (2023). Investigating the direct and indirect effects of a school-based leadership program for primary school students : Rationale and study protocol for the ‘Learning to Lead’ cluster randomised controlled trial. PLoS ONE , 18 (1), Article e0279661. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0279661Test; CONVID_176853835; URN:NBN:fi:jyu-202302141740; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202302141740Test

  4. 4
  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Shen, Lucinda, Australian Research Council, National Health and Medical Research Council, NSW Department of Education School Sport Unit, Medical Research Future Fund

    المصدر: PLOS ONE ; volume 18, issue 1, page e0279661 ; ISSN 1932-6203

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المصدر: Plastic and Reconstructive Surgery - Global Open ; volume 11, issue 8, page e5221 ; ISSN 2169-7574

  10. 10
    دورية أكاديمية