-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Koechlin, Francette1, Konijn, Paul2 paulus.konijn@ec.europa.eu, Lorenzoni, Luca1, Schreyer, Paul1
المصدر: Social Indicators Research. Mar2017, Vol. 131 Issue 1, p43-64. 22p.
مصطلحات موضوعية: *MEDICAL care costs, *PURCHASING power parity, *CONSUMER price indexes, *PRICE levels, *FOREIGN exchange
الشركة/الكيان: ORGANISATION for Economic Co-operation & Development
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Aten, Bettina1 Bettina.aten@bea.gov
المصدر: Social Indicators Research. Mar2017, Vol. 131 Issue 1, p123-143. 21p.
مصطلحات موضوعية: *PURCHASING power parity, *CONSUMER price indexes, *PRICE levels, *HOME prices, *FOREIGN exchange rates
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamadeh, Nada1 nhamadeh@worldbank.org, Mouyelo-Katoula, Michel2, Konijn, Paulus3, Koechlin, Francette4
المصدر: Social Indicators Research. Mar2017, Vol. 131 Issue 1, p23-42. 20p.
مصطلحات موضوعية: *PURCHASING power parity, *CONSUMER price indexes, *PRICE levels, *PER capita, *FOREIGN exchange
الشركة/الكيان: ORGANISATION for Economic Co-operation & Development
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Biggeri, Luigi1, Laureti, Tiziana2 laureti@unitus.it, Polidoro, Federico3
المصدر: Social Indicators Research. Mar2017, Vol. 131 Issue 1, p93-121. 29p.
مصطلحات موضوعية: *PURCHASING power parity, *CONSUMER price indexes, *AUTOCORRELATION (Statistics), *SPATIAL analysis (Statistics)
مصطلحات جغرافية: ITALY
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Biggeri, Luigi1, Ferrari, Guido ferrari@disia.unifi.it, Zhao, Yanyun2
المصدر: Social Indicators Research. Mar2017, Vol. 131 Issue 1, p169-187. 19p.
مصطلحات موضوعية: *PRICE level changes, *PURCHASING power parity, *CONSUMPTION (Economics), *EQUALITY, *INCOME
مصطلحات جغرافية: CHINA
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Biggeri, Luigi1 biggeri@disia.unifi.it, Prasada Rao, D.2 d.rao@uq.edu.au
المصدر: Social Indicators Research. Mar2017, Vol. 131 Issue 1, p1-6. 6p.
مصطلحات موضوعية: *PURCHASING power parity, *MEDICAL care, *PRICES
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Majumder, Amita1 amita@isical.ac.in, Ray, Ranjan2 ranjan.ray@monash.edu
المصدر: Social Indicators Research. Mar2017, Vol. 131 Issue 1, p145-167. 23p.
مصطلحات موضوعية: *PURCHASING power parity, *COMMERCIAL products, *ESTIMATION theory, *PRICE indexes
مصطلحات جغرافية: INDIA
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Goda, Thomas1 tgoda@eafit.edu.co, Torres García, Alejandro1 atorres7@eafit.edu.co
المصدر: Social Indicators Research. Feb2017, Vol. 130 Issue 3, p1051-1072. 22p.
مصطلحات موضوعية: *INCOME inequality, *PURCHASING power parity, *GROWTH rate, *SOCIAL justice, *ECONOMIC development
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ram, Rati1 rram@ilstu.edu
المصدر: Social Indicators Research. Jul2016, Vol. 127 Issue 3, p1057-1066. 10p. 5 Charts.
مصطلحات موضوعية: *PURCHASING power parity, *GROSS domestic product, *PER capita, *BENCHMARKING (Management)
الشركة/الكيان: WORLD Bank
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ang, Swee1 bizangsh@nus.edu.sg, Lim, Elison limac@ntu.edu.sg, Leong, Siew1, Chen, Zhaonan1
المصدر: Social Indicators Research. May2015, Vol. 122 Issue 1, p87-103. 17p. 1 Diagram, 2 Charts, 2 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *HAPPINESS, *PURCHASING power, *CHEERFULNESS, *EMOTIONS, *CONDUCT of life