-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Goegan, Lauren, Tulloch , Sierra L. P., Daniels, Lia M.
المصدر: Canadian Perspectives on Academic Integrity; Vol. 6 No. 1 (2023) ; 2561-6218 ; 10.11575/cpai.v6i1
مصطلحات موضوعية: Academic Dishonesty, Cheating, Preservice Teachers, Decision Making, Canadian, Canadian Symposium on Academic Integrity
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journalhosting.ucalgary.ca/index.php/ai/article/view/76504/56850Test; https://journalhosting.ucalgary.ca/index.php/ai/article/view/76504Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Goegan, Lauren, Daniels, Lia M.
المصدر: Canadian Perspectives on Academic Integrity; Vol. 6 No. 1 (2023) ; 2561-6218 ; 10.11575/cpai.v6i1
مصطلحات موضوعية: plagiarism, attribution theory, preservice teachers, controllability, Canadian, Canadian Symposium on Academic Integrity
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journalhosting.ucalgary.ca/index.php/ai/article/view/76505/56849Test; https://journalhosting.ucalgary.ca/index.php/ai/article/view/76505Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Goegan, Lauren D., Daniels, Lia M.
المصدر: Canadian Perspectives on Academic Integrity; Vol. 6 No. 2 (2023): CPAI 6(2) ; 2561-6218 ; 10.11575/cpai.v6i2
مصطلحات موضوعية: Plagiarism, Academic Misconduct, Attribution Theory, Preservice Teachers, Controllability, Canadian
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journalhosting.ucalgary.ca/index.php/ai/article/view/77102/56883Test; https://journalhosting.ucalgary.ca/index.php/ai/article/view/77102Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Frohlich, Jona R, Goegan, Lauren D, Daniels, Lia M
المصدر: Alberta Journal of Educational Research; Vol. 66 No. 3 (2020): Fall: (Theme Issue) ; 1923-1857 ; 0002-4805
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Canadian Journal for New Scholars in Education/ Revue canadienne des jeunes chercheures et chercheurs en éducation; Vol. 11 No. 2 (2020); 59-69 ; RCJCÉ/CJNSE; Vol. 11 No. 2 (2020); 59-69 ; 1916-9221
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Goegan, Lauren Denise, Le, Lily, Rioux, Brigitte P., Daniels, Lia M.
المصدر: Canadian Journal for New Scholars in Education/ Revue canadienne des jeunes chercheures et chercheurs en éducation; Vol. 10 No. 1 (2019) ; RCJCÉ/CJNSE; Vol. 10 No. 1 (2019) ; 1916-9221
مصطلحات موضوعية: Assistive Technology (AT), Post-Secondary Education, Higher Education, Students with Disabilities, Motivation
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Goegan, Lauren Denise, Wagner, Amanda K., Daniels, Lia M.
المصدر: Alberta Journal of Educational Research; Vol. 63 No. 3 (2017): Fall 2017; 267-285 ; 1923-1857 ; 0002-4805
مصطلحات موضوعية: Key Words, social-emotional competence, social-emotional learning, Prosocial Classroom Model, sense of efficacy for classroom management, social engagement with students, Mots clés, compétence socio-affective, apprentissage socio-affectif, modèle e clas
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniels, Lia M., Mandzuk, David, Perry, Raymond P., Moore, Ceri
المصدر: Alberta Journal of Educational Research; Vol. 57 No. 1 (2011): Spring; 88-106 ; 1923-1857 ; 0002-4805
مصطلحات موضوعية: initial teacher education, program review, anxiety, efficacy, commitment to teaching
وصف الملف: application/pdf