يعرض 1 - 10 نتائج من 22 نتيجة بحث عن '"comfort"', وقت الاستعلام: 1.07s تنقيح النتائج
  1. 1
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Shovic, Anne, Henry, Jim, Bost, Dawne

    وصف الملف: Duration: 00:03:45; video/mp4

    العلاقة: Food Sciences, Health, and Nutrition 492: Field Practicum; Shovic, Anne. 'Instructor interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Food Sciences, Health, and Nutrition, clip 16 of 17.' Interview with Jim Henry and Dawne Bost. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/38047Test

  2. 2
    تسجيل فيديو
  3. 3
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Augustin, Dayna, Henry, Jim

    وصف الملف: Duration: 00:01:32; video/mp4

    العلاقة: Communicology 385: Culture and Communication; Augustin, Dayna. 'Student interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Communicology, clip 1 of 13.' Interview with Jim Henry. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/37913Test

  4. 4
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Moses, Leʻa, Henry, Jim, Bost, Dawne

    وصف الملف: Duration: 00:02:13; video/mp4

    العلاقة: Social Work 303: General Social Work Practice II; Moses, Leʻa. 'Student interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Social Work, clip 2 of 15.' Interview with Jim Henry and Dawne Bost. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/38412Test

  5. 5
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Parlee, Zachary, Henry, Jim

    وصف الملف: Duration: 00:02:04; video/mp4

    العلاقة: Urban and Regional Planning 310: Introduction to Planning; Parlee, Zachary. 'Student interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Urban and Regional Planning, clip 2 of 15.' Interview with Jim Henry. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/38397Test

  6. 6
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Aiu, Bryson, Henry, Jim

    وصف الملف: Duration: 00:05:46; video/mp4

    العلاقة: Geology & Geophysics 305: Geological Field Methods; Aiu, Bryson. 'Student interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Geology & Geophysics, clip 8 of 15.' Interview with Jim Henry. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/38102Test

  7. 7
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Eagle, Alana, Henry, Jim

    وصف الملف: Duration: 00:01:33; video/mp4

    العلاقة: Tropical Plant and Soil Sciences 236: Renewable Energy; Eagle, Alana. 'Student interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Tropical Plant and Soil Sciences, clip 2 of 15.' Interview with Jim Henry. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/38466Test

  8. 8
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Tokunaga, Marshall, Henry, Jim, Bost, Dawne

    وصف الملف: Duration: 00:01:15; video/mp4

    العلاقة: Social Work 303: General Social Work Practice II; Tokunaga, Marshall. 'Student interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Social Work, clip 17 of 18.' Interview with Jim Henry and Dawne Bost. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/38442Test

  9. 9
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Das, Priyam, Henry, Jim, Bost, Dawne

    وصف الملف: Duration: 00:00:50; video/mp4

    العلاقة: Urban and Regional Planning 310: Introduction to Planning; Das, Priyam. 'Instructor interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in Urban and Regional Planning, clip 12 of 15.' Interview with Jim Henry and Dawne Bost. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/38392Test

  10. 10
    تسجيل فيديو

    المؤلفون: Place-based WAC/WID Hui

    المساهمون: Burk, Brendon, Henry, Jim, Bost, Dawne

    وصف الملف: Duration: 00:02:46; video/mp4

    العلاقة: American Studies 220: Introduction to Indigenous Studies; Burk, Brendon. 'Student interview for Place-Based WAC/WID writing instruction in American Studies, clip 9 of 17.' Interview with Jim Henry and Dawne Bost. Scholarspace. Sep. 2015. Web.; http://hdl.handle.net/10125/37850Test