The Academic Support Peer Program: How developmental advising creates mutually beneficial mentorship

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: The Academic Support Peer Program: How developmental advising creates mutually beneficial mentorship
المؤلفون: Ross, Roxanne, Huggins, Carina, Stewart, Julie, Elliot, Claire, Siu, Jack
بيانات النشر: University of Calgary
Student and Enrolment Services
سنة النشر: 2013
المجموعة: PRISM - University of Calgary Digital Repository
الوصف: Yes
نوع الوثيقة: conference object
وصف الملف: application/pdf
اللغة: English
العلاقة: 1st Annual Collaborating for Learning Conference, May, 15-16, 2013, University of Calgary, Calgary, Alberta.; http://dx.doi.org/10.11575/PRISM/10255Test; http://hdl.handle.net/1880/49651Test
DOI: 10.11575/PRISM/10255
الإتاحة: https://doi.org/10.11575/PRISM/10255Test
http://hdl.handle.net/1880/49651Test
رقم الانضمام: edsbas.7639BDB1
قاعدة البيانات: BASE