-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Suriazdin, Syahrul Alam, Hidayanto, Achmad Nizar, Maulida, Mutia, Kurtinus, Alverio Yosephine, Arrumaisha, Hanifa, Aisyah, Nurul, Pradana, Rico Putra
المصدر: International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET); Vol. 17 No. 04 (2022); pp. 239-250 ; 1863-0383
مصطلحات موضوعية: MOOC, expectation confirmation model, technology attractiveness, continuance intention
وصف الملف: application/pdf
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, Muhua, Li, Yanyan
المصدر: International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET); Vol. 14 No. 17 (2019); pp. 4-16 ; 1863-0383
مصطلحات موضوعية: Virtual and remote labs (VRLs), Expectation-Confirmation Model (ECM), Flow, Continuance Intention, Quantitative research
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lin, Yi-Chien, Chung, Pansy, Yeh, Ron Chuen, Chen, Yi-Cheng
المصدر: International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET); Vol. 11 No. 02 (2016); pp. 63-66 ; 1863-0383
مصطلحات موضوعية: expectation confirmation theory, learning satisfaction, English as foreign language, blended e-learning
وصف الملف: application/pdf