دورية أكاديمية

新教育技法「チーム基盤型学習(TBL)」の有用性 ; The effectiveness of team-based learning (TBL) as a new teaching approach

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: 新教育技法「チーム基盤型学習(TBL)」の有用性 ; The effectiveness of team-based learning (TBL) as a new teaching approach
المؤلفون: Suno, Manabu
المصدر: 岡山医学会雑誌
بيانات النشر: 岡山医学会
سنة النشر: 2016
المجموعة: Okayama University Scientific Achievement Repository / 岡山大学学術成果リポジトリ
مصطلحات موضوعية: アクティブラーニング(active learning), チーム基盤型学習(team-based learning), 問題基盤型学習(problem-based learning)
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: Japanese
تدمد: 0030-1558
العلاقة: http://ci.nii.ac.jp/naid/130005262530Test; https://ousar.lib.okayama-u.ac.jp/files/public/5/54462/20160725100129265152/128_125.pdfTest; AN00032489; https://ousar.lib.okayama-u.ac.jp/54462Test
الإتاحة: https://doi.org/10.4044/joma.128.125Test
https://ousar.lib.okayama-u.ac.jp/files/public/5/54462/20160725100129265152/128_125.pdfTest
https://ousar.lib.okayama-u.ac.jp/54462Test
حقوق: Copyright (c) 2016 岡山医学会
رقم الانضمام: edsbas.E16378AB
قاعدة البيانات: BASE