رسالة جامعية

探討事務機產業的客戶服務模式創新 ; Exploring Innovation Strategies of Customer Service Models in the Office Machine Industry

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: 探討事務機產業的客戶服務模式創新 ; Exploring Innovation Strategies of Customer Service Models in the Office Machine Industry
المؤلفون: 賴賢文, Lai, Hsien-Wen
المساهمون: 陳建宏 教授, 管理學院:兩岸高階主管經營管理境外碩士在職學位學程
سنة النشر: 2020
المجموعة: National Chi Nan University (NCNU) Repository
مصطلحات موضوعية: 事務機產業, 客戶服務模式, 系統思考, Business machine industry, Customer service model, Systems thinking
الوصف: 碩士
نوع الوثيقة: thesis
وصف الملف: 130 bytes; text/html
اللغة: Chinese
العلاقة: http://ir.ncnu.edu.tw:8080/handle/310010000/15456Test; http://ir.ncnu.edu.tw:8080/bitstream/310010000/15456/1/index.htmlTest
الإتاحة: http://ir.ncnu.edu.tw:8080/handle/310010000/15456Test
http://ir.ncnu.edu.tw:8080/bitstream/310010000/15456/1/index.htmlTest
رقم الانضمام: edsbas.F085C200
قاعدة البيانات: BASE