رسالة جامعية

十二年國教學校本位課程發展之研究--以南投縣秀林國小課程設計與國際交流為例 ; The Study of School-based Curriculum Development of 12-year Basic Education – Based on the Example of Curriculum Design and International Exchange in Sioulin Elementary School, Nantou County

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: 十二年國教學校本位課程發展之研究--以南投縣秀林國小課程設計與國際交流為例 ; The Study of School-based Curriculum Development of 12-year Basic Education – Based on the Example of Curriculum Design and International Exchange in Sioulin Elementary School, Nantou County
المؤلفون: Tang, Tzu-Chi
المساهمون: 黃照耘 教授, 教育學院:國際文教與比較教育學系
سنة النشر: 2020
المجموعة: National Chi Nan University (NCNU) Repository
مصطلحات موضوعية: 十二年國教, 學校本位課程, 國際交流, 校訂課程, 12-year basic education, School-based curriculum, International exchange, School-decided Curriculum
الوصف: 博士
نوع الوثيقة: thesis
وصف الملف: 130 bytes; text/html
اللغة: Chinese
العلاقة: http://ir.ncnu.edu.tw:8080/handle/310010000/15389Test; http://ir.ncnu.edu.tw:8080/bitstream/310010000/15389/1/index.htmlTest
الإتاحة: http://ir.ncnu.edu.tw:8080/handle/310010000/15389Test
http://ir.ncnu.edu.tw:8080/bitstream/310010000/15389/1/index.htmlTest
رقم الانضمام: edsbas.D0DBB759
قاعدة البيانات: BASE