-
1دورية أكاديمية
المصدر: Pharmacy; Volume 11; Issue 1; Pages: 13
مصطلحات موضوعية: education, team-based learning, pharmacokinetics, vancomycin, patient monitoring, therapeutic drug monitoring
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Pharmacy Education and Student/Practitioner Training; https://dx.doi.org/10.3390/pharmacy11010013Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: David Holman, Eva Švejdarová
المصدر: Sustainability; Volume 15; Issue 2; Pages: 1301
مصطلحات موضوعية: systems thinking, education for sustainable development, transformative learning, key competencies in sustainability, critical pedagogy, understanding of wholeness, learning capacity, project-based learning, team-based learning
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainable Education and Approaches; https://dx.doi.org/10.3390/su15021301Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Haining Zhu, Na Li, Nitish Kumar Rai, John M. Carroll
المصدر: Future Internet; Volume 15; Issue 1; Pages: 7
مصطلحات موضوعية: active learning, collaborative learning, peer assessment, peer evaluation, peer grading, appeal, team-based learning, teamwork, education technology, iterative design, meta-cognition
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jennifer Courtney, Eugene Kreys, Bryan Luu, Tiffany Kreys, Ruth Vinall, Vy Quang, Erika Titus-Lay
المصدر: Pharmacy; Volume 10; Issue 6; Pages: 153
مصطلحات موضوعية: naloxone, pharmacy students, curriculum, protocol, overdose, opioids, team-based learning
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Pharmacy Education and Student/Practitioner Training; https://dx.doi.org/10.3390/pharmacy10060153Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Oksana Babenko, Mao Ding, Ann S. Lee
المصدر: Medical Sciences; Volume 10; Issue 3; Pages: 41
مصطلحات موضوعية: team-based learning, online learning, medical students, clinical reasoning, clinical decision making
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Shang-Yu Yang, Cheng Liu, Pei-Lun Hsieh
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 11; Pages: 6632
مصطلحات موضوعية: teamwork/team-based learning, community care, community health assessment, nursing competencies, sustainable development goals (SDGs)
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Nursing; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph19116632Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shenghua Wu, Shenghua Zha, Julie Estis, Xiaojun Li
المصدر: Education Sciences; Volume 12; Issue 8; Pages: 520
مصطلحات موضوعية: technical writing, team-based learning, team leader role, engineering education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: STEM Education; https://dx.doi.org/10.3390/educsci12080520Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hyung-Ran Park, Eunyoung Park
المصدر: Healthcare; Volume 10; Issue 5; Pages: 817
مصطلحات موضوعية: nursing students, qualitative research, team-based learning
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Nursing; https://dx.doi.org/10.3390/healthcare10050817Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Tzu-Pei Yeh, Shan-Mei Chang, Ya-Fang Ho, Wei-Fen Ma
المصدر: Healthcare; Volume 9; Issue 11; Pages: 1510
مصطلحات موضوعية: online team-based learning, teaching strategy, caring competencies, nursing students, COVID-19
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheng-Chih Huang, Yen-Ling Lin, Ching-Yen Ho
المصدر: Sustainability; Volume 13; Issue 17; Pages: 9743
مصطلحات موضوعية: flipped teaching, Chinese reading, team-based learning, Chinese-language testing, teaching evaluation
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainable Education and Approaches; https://dx.doi.org/10.3390/su13179743Test