-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sumaylan, Choi, Zaim, M
المصدر: English Language and Literature; Vol 12, No 3 (2023); 559-568 ; 2302-3546
مصطلحات موضوعية: Code-Mixing, Azka Corbuzier, Podcast YouTube channel
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournal.unp.ac.id/index.php/ell/article/view/123293/108377Test; https://ejournal.unp.ac.id/index.php/ell/article/view/123293Test
الإتاحة: https://doi.org/10.24036/ell.v12i3.123293Test
https://ejournal.unp.ac.id/index.php/ell/article/view/123293Test -
2دورية أكاديمية
المصدر: Jurnal Bahasa dan Sastra; Vol 11, No 1 (2023); 56-67 ; 2302-3538
مصطلحات موضوعية: podcast, TeaTime Chinese 茶歇中文 [Chá Xiē Zhōngwén], Chinese Literature History
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournal.unp.ac.id/index.php/ibs/article/view/122535/107764Test; https://ejournal.unp.ac.id/index.php/ibs/article/downloadSuppFile/122535/6106Test; https://ejournal.unp.ac.id/index.php/ibs/article/view/122535Test
الإتاحة: https://doi.org/10.24036/jbs.v11i1.122535Test
https://ejournal.unp.ac.id/index.php/ibs/article/view/122535Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Isanabiah, Isanabiah, Fitrawati, Fitrawati
المصدر: English Language and Literature; Vol 11, No 3 (2022); 336-364 ; 2302-3546
مصطلحات موضوعية: Paradigmatic, Illocutionary Acts, Paradigmatic Cases, Video Podcast
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://ejournal.unp.ac.id/index.php/ell/article/view/119059/106930Test; http://ejournal.unp.ac.id/index.php/ell/article/view/119059Test
الإتاحة: https://doi.org/10.24036/ell.v11i3.119059Test
http://ejournal.unp.ac.id/index.php/ell/article/view/119059Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: julia, Herlina, Adnan, Aryuliva
المساهمون: Dra. Aryuliva Adnand, M.pd
المصدر: Journal of English Language Teaching; Vol 8, No 2 (2019); 286-294 ; 2302-3198 ; 10.24036/jelt.v8i2
مصطلحات موضوعية: EDUCATION, ELT, Teaching listening, podcast, spoken narrative
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://ejournal.unp.ac.id/index.php/jelt/article/view/104423/101880Test; http://ejournal.unp.ac.id/index.php/jelt/article/view/104423Test
الإتاحة: https://doi.org/10.24036/jelt.v8i2.104423Test
https://doi.org/10.24036/jelt.v8i2Test
http://ejournal.unp.ac.id/index.php/jelt/article/view/104423Test