دورية أكاديمية

Employer branding : a brand equity-based literature review and research agenda

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Employer branding : a brand equity-based literature review and research agenda
المؤلفون: Theurer, Christian P., Tumasjan, Andranik, Welpe, Isabell M., Lievens, Filip
المصدر: INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT REVIEWS ; ISSN: 1460-8545
بيانات النشر: Wiley
سنة النشر: 2018
المجموعة: Ghent University Academic Bibliography
مصطلحات موضوعية: APPLICANT POOL QUANTITY, ORGANIZATIONAL ATTRACTIVENESS, FIRM REPUTATION, COMPETITIVE ADVANTAGE, CORPORATE IMAGE, JOB APPLICANTS, LABOR-MARKET, SYMBOLIC ATTRIBUTES, TRAIT INFERENCES, HUMAN-RESOURCES
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
وصف الملف: application/pdf
اللغة: English
العلاقة: https://biblio.ugent.be/publication/8566071Test; http://hdl.handle.net/1854/LU-8566071Test; http://dx.doi.org/10.1111/ijmr.12121Test; https://biblio.ugent.be/publication/8566071/file/8566072Test
DOI: 10.1111/ijmr.12121
الإتاحة: https://doi.org/10.1111/ijmr.12121Test
https://biblio.ugent.be/publication/8566071Test
http://hdl.handle.net/1854/LU-8566071Test
https://biblio.ugent.be/publication/8566071/file/8566072Test
حقوق: No license (in copyright) ; info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
رقم الانضمام: edsbas.A12983D9
قاعدة البيانات: BASE