رسالة جامعية

How B2B technology start-ups can measure and evaluate the return on investment of social media marketing: a case study of Stereoscape Oy

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: How B2B technology start-ups can measure and evaluate the return on investment of social media marketing: a case study of Stereoscape Oy
المؤلفون: Nguyen, Minh Duc
المساهمون: Aistrich, Matti, Kauppakorkeakoulu, School of Business, Mikkelin kampus, Aalto University, Aalto-yliopisto
سنة النشر: 2017
المجموعة: Aalto University Publication Archive (Aaltodoc) / Aalto-yliopiston julkaisuarkistoa
مصطلحات موضوعية: B2B, startup, social media marketing, digital marketing, marketing return on investment, measurement of return on investment
نوع الوثيقة: bachelor thesis
وصف الملف: application/pdf
اللغة: English
العلاقة: https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/26094Test; URN:NBN:fi:aalto-201705114530
الإتاحة: https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/26094Test
رقم الانضمام: edsbas.7E040CC1
قاعدة البيانات: BASE