التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
How B2B technology start-ups can measure and evaluate the return on investment of social media marketing: a case study of Stereoscape Oy |
المؤلفون: |
Nguyen, Minh Duc |
المساهمون: |
Aistrich, Matti, Kauppakorkeakoulu, School of Business, Mikkelin kampus, Aalto University, Aalto-yliopisto |
سنة النشر: |
2017 |
المجموعة: |
Aalto University Publication Archive (Aaltodoc) / Aalto-yliopiston julkaisuarkistoa |
مصطلحات موضوعية: |
B2B, startup, social media marketing, digital marketing, marketing return on investment, measurement of return on investment |
نوع الوثيقة: |
bachelor thesis |
وصف الملف: |
application/pdf |
اللغة: |
English |
العلاقة: |
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/26094Test; URN:NBN:fi:aalto-201705114530 |
الإتاحة: |
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/26094Test |
رقم الانضمام: |
edsbas.7E040CC1 |
قاعدة البيانات: |
BASE |